Lukossa: Noo, työpäiviä on jäljellä vielä 8 päivää. Ellei työkkärissä sitten mietitä jatkoa..ku 10.4 on työkkäri, ja tällä hetkellä ei ole mitään tietoa, että mistä siellä puhutaan.. Mut luultavasti ainakin tuosta selästä, ku se on kipeä.
Noo.. oon nyt kännykkään yrittänyt laittaa asioita ylös, mistä mahdolliseesti haluaisin jutella yksilövalmentajan kanssa.
Tosiaan se on harmi kyllä, ettei oikein muu tuohon selkäkipuun ole auttanut, kuin käveleminen.
Fysioterapeutti kyllä suositteli, että se kuntosalilla käyminen olis hyväksi. Mut en oikein tiiä, ku yksin kuntosalille meneminen on vähän niin ja näin.
Lisäksi se maksaa aikapaljon, jos haluais kuntosaliohjaajan, että oppis käyttämään niitä laitteita, jotka olis hyväksi selän lihasten vahvistamiseen.
Niin, ja onhan mulla kyllä noita jumppaohjeita fysioterapeutilta, mut niitten tekeminen välillä meinaa unohtua, ja ne pitäis olla hyväksi selälle, mut joko teen niitä väärin, koska osa liikkeistä ei tunnu kovin hyvältä selälle.
Kuitenkin käveleminen on toistaiseksi yleensä helpottanut selkäkipuun.
Tänäänkin kävin aamulenkin nuoremman koiran kanssa, kun selkä oli herätessä kipeä ja kyllähän se kävely helpotti. Mutta tämä istuminen ei ole kyllä hyväksi selälle. Onhan mulla kyllä satulatuoli, mut ei siinä kauaa jaksa istua, koska se on kova, vaikka siihen onkin nyt väliaikainen vaahtomuovipehmuste kyllä laitetu.
Mut joo.. pitää katsoa mitä sitä tänään sit tekis. Varmaan käyn iltapäivästä tai illemmasta molempien tai toisen koiran kans lenkillä, ja mahdollisesti myös kaupassa. On sen verran hyvä keli ulkona nyt.
Saa myös nähä miten sitä viikonloppu menee, varmaan taas vain koirien kans lenkkeilessä. Paitsi että veli tulee huomenna illalla käymään tyttöystävänsä kanssa.
Mutta muuten taitaa mennä viikonloppu pääasiassa lenkkeilessä koirien kanssa, koska ei sitä kauaa viitti koneellakaan istua, ku se ei ole selälle hyväksi.
Saas myös nähä miten sitä jaksaa odottaa siihen (keskiviikkon tai torstaihin) asti, että pääsee jutteleen yksilövalmentajan kanssa. Toivottavasti saisi sitten sanottua ne asiat mitä oon miettinyt, etten menis ns. lukkoon. En sitten tiiä, ett jos tapaaminen olis pitempi, että olisko silloin helpompi jutella, kun siinä ehkä ehtis sitten se ns. jännittäminen/lukkoon meneminen mennä ohi.
Tietysti sekin jotenkin vähän vaikuttaa, että mistä asioista sitä aloitetaan juttelu. Jos eläimistä puhutaan heti, niin yleensä niistä mun on melko helppo jutella.
Mut joo.. saas muuten nähdä että käydäänkö sunnuntaina mm. Kärkkäisellä. Siellähän on nyt ne Sikapäivät eli paljon tarjouksia.