Pitäisi varmaan täälläkin aloittaa b-vitamiinit. Mainitsinkohan tuon jo? 😟 Ajatus karkaa, että mitä minun piti kirjoittaa. En tiedä. Se, että nyt pitää oikeasti asettaa itselle ostolakko 😠 Ei mitään, kun halvalla saa, vaan tarpeeseen, varsinkin niitä vaatteita. Tosin se KonMari tyyli ei ole vaatteiden osalta ihan vielä iskostunut minuun. Karsittavaa olisi, edelleen. Tavaran ja uuden hankkimisen kanssa on vähän kaksipiippuista ongelmaa: saan jotain tosi edullisesti, miksi en ottaisi? Toisaalta taas, otanko tuon, vai etsinkö sen täydellisen yksilön? Tokikaan en tiedä, mikä se täydellinen yksilö on.
Kirjoitinko mä aiemmin narsisteista. Mulle jokainen tuttava ja vastaan tulija on potentiaalinen narsisti. En siis päästä lähelle. Kuulostelen ja katselen ihmisiä. Sitten, kun petyn petyn todella syvästi ja näin on käynyt liian monta kertaa.
Pitäisikö sinun Delffi jutella jonkun ammattilaisen kanssa tuosta koulukiusaamisesta, koska se vaikuttaa elämääsi melko suuresti. Jokaisella on oma taakkansa ja jokaisen taakka on juuri niin suuri, kun henkilö sen itse kokee. Puhuit tuosta luopumisesta, että elämään tulee joku hyvä tyyppi ja sitten hänestä joutuu luopumaan. Minäkin olen joutunut luopumaan lukemattomasta määrästä tällaisia ihmisiä. Hyvä ystävä, työkaveri, ammattiauttaja. Ne sattuvat joka kerta. Tuntuu niin turhalta aloittaa aina alusta. Siksi kai olemme täällä. Aloittaaksemme aina vain uudestaan ja uudestaan. Näin epävakaana on tehnyt monta kertaa mieli laittaa palikat kasaan.
Johan oli jorinat, tai tajunnan virtaa. Ajattelin olla vaan, "lomailla", hiihtolomaviikon, mutta eipä se näytä juuri poikkeavan mistään edeltävistä viikoista. Siivoan. Ihan yleiset kodin askareet. Katselen varmaan leffoja. Yritän päivittää itseni tänne.
😴
Hyvää hiihtolomaviikkoa!