Rina kirjoitti 16.2.2017 14:49
Varmaan se yksilövalmentaja sulla vielä on. Ainakin olis noloa häneltä, jos ei kunnon loppupalaveria ja tsemppitoivotuksia hänen puoleltaan tulisi.
Kiva, kun sait mukavan loppulausunnon, Delffi. Positiivinen palaute on jokaiselle tarpeellista, sillä taas jaksaa tsempata lisää.
Mistähän se itku sulle tuli, laukaisiko jokin tapahtuma sen?
Niin luulis että olis vielä sama ja luulis tosiaan ett sit kun tämä nykyinen ei enään jatka, että olis tosiaan kunnon loppupalaveri ja tsemppi toivotukset jatkoon.
Tosiaan tuo loppulausunto oli kerrankin hyvä, näki selvästi siitä, että on kuunneltu eikä vain muka kuunneltu.
Mut tuosta tän päiväsestä, nii, no, saatan olla turhan herkkä..
Mut mulle oli annettu tehtäväksi tarkistaa likapyykeistä taskut, kääntää oikeinpäin ja laittaa vetoketjut kiinni. Ja kun ne on katottu, niin laittaa ne koreihin.
No, sain yhden korin täyteen ja otin toisen korin, niin tämä yks tyly tyyppi töykeästi/tylysti sanoi jotain ett "Pitää niitä koreja jättää mullekkin, kun tulee likapyykkiä.." ja oikein viel siirsi ne korit pöydältä lattialle sivuun.
Kyseisel henkilöl oli itellä jo 3 koria käytössä, ja itse kun otin vain yhden korin lisää, niin tyhjiä koreja jäi ainakin 3 ellei jopa 4.
Ja mullahan oli siis vain 2 koria käytössä.
Mut tämä ko. tyyppi on jotenkin alusta asti ollut tyly mua kohtaan..
Kerrankin kun siivosin ennen lähtöä omat sotkuni, ja en huomannut muualla roskista, kuin sen pöydän vieressä, missä tämä tyly tyyppi istui, niin sit kun roskat pistin sinne, niin tää ko. tyyppihän veti roskiksen itsellensä.
Mut tosiaan tuon tän päiväsen tapauksen takia tuli tänään ihan kunnon itku, piti mennä vessaan itkeen ja varmaan ainakin olin sen 20 minsaa vessassa, ennenkuin sain jotenkin kasattua itteni.
Aattelinkin nyt että laitan aamulla tuosta asiasta viestiä yksilövalmentajalle. Mut laitan siihen viestiin sit kyl vähän muutakin..