Rina, niinhän se on, että aina ei kyllä voi valita.
(Rina ja Lukossa)
Syy miks tuo yksilövalmentajan vaihtuminen vähän ehkä ahdistaa, niin on se, kun viimeksi kun oli tämä toinen yksilövalmentaja, niin se oli jotenkin painostava ja sen takia sitten vähän niinkuin painostuksen takia hain yhdelle alalle.. Mutta en sitä paikkaa kuitenkaan sitten ko. syksynä ottanut vastaan. Ja nythän se viimevuoden koulutuskokeilun jälkeen selvisi, että se ko. ala olisi ollut ihan väärä ala.r
Lukossa:
Olet ehkä oikeassa, ehkä olen aikuisempi (vaikkei kyl välillä tunnu siltä) ja ehkä mennyt valmennusasioissa eteenpäin, mutta silti tuo yksilövalmentajan vaihtuminen on mulle aika iso asia.
Juurikin tuon asian takia, että jos aletaan painostaan asioissa, ja itse en pidä painostamisesta.
Nykyisen yksilövalmentajan tapa on ainakin toistaiseksi ollut se, ettei hän halua painostaa ja semmonen tapa on mulle mieluisampi..
Toivotaan tosiaan, että saisin otettua tuon perjantain ruokailu tilanteen puheeksi..
Viimeviestissä jo sanoinkin että käytiin ostaan nastarengas eteen (ei vielä raskinut ostaa kahta, koska ne renkaat on kalliita), ja eilen testasin pyöräilyä. Ihan hyvin pysyi pystyssä, vaikka oli vain edessä nastat. (Ja tietysti kypärä pitää muistaa olla pyöräilessä päässä)
Nii, ja en tosiaan osaa vaihtaa rengasta pyörään.. Pitäis varmaan pyytää iskää opettamaan se renkaan vaihto.
Tänään on jotenkin kans aamusta, varsinkin aamulenkin jälkeen ollut vähä huono fiilis.. Liekkö sit vähän johtuu siitä, kun en nähnyt aamulla yhtä henkilöä..(olisin halunnut nähä hänet ennen fyssari käyntiä).
Mut tosiaan, tänään onkin tuossa kahentoista jälkeen fyssari (fysioterapia), joka tosiaan jännittää.
Saa nähä miten siellä sitten menee ja minkälainen on tämä eka käynti..