Tänään on tullu käytyä puolentunnin lenkki koirien kanssa, käveltiin koirapuistoon asti, mutta eipä siellä ketään ollut vaikka aurinko paistoi, eikä pakkastakaan edes ollut hirveesti (-6 astetta).
Yks tuttava kyl just lähti puistosta autolla kun olin just kävellen tulossa puistoon, vähän kyl harmittaa ettei ehditty vaihtaa kuulumisia tän tuttavan kanssa..
Mutta joo..vielä aattelin käydä tänään yhen lenkin koirien tai ainakin toisen koiran kanssa, jos sais käytyä pitemmän lenkin tuossa neljän-viiden aikoihin.
Ai niin, meinasi tulla puistossa pieni itku..liekkö taas ahdistus itku, kun oon yksinäinen. Ei koirat korvaa toisen ihmisen seuraa ja vaikka molemmat vanhemmat on elossa, niin ei niitten kans halua viettää aikaa. Enemmän sitä kaipaa oman ikäistä seuraa..
Saa nähä tuleeko tuo yksinäisyys otettua puheeksi sitten terveydenhoitajan kanssa, kun sinne saa sen ajan..Kuitekin pääasiana on tuo selkä, että mitä sen kans keksii ja mikä se työkunto on tuon selän kannalta.
----------
Lukossa, kiva muuten tietää että sun mielestä mulla on huumorintajua ja olisin varmasti tykännyt käydä karusellissa 😀
Pompula, voimia sulle selän kanssa. Selkä kipu ei tosiaan ole mitään mukavaa..
-----------
Hmm..mietin tässä että pitäisköhän sitä laittaa sähköpostia yksilövalmentajalle, kun hän ei vielä sitä uutta tapaamisaikaa laittanut, vaikka aikoi laittaa sen sähköpostilla..
Vai pitäisiköhän sitä odottaa vielä maanantain ja sitten laitan viestiä itse, jos mitään ei kuulu. Semmoisen käsityksen nimittäin sain, että ensviikolla ainakin muutaman päivän yksilövalmentaja on vielä töissä ja sitten hänellä alkaa loma.