Lukossa: Toivotaan, että saan nukuttua. Tänään ainakin tuli nukuttua melkein puol kymmeneen asti. Mutta huomenana aamulla en kyllä toisaalta viitsi kovin pitkään nukkua, että saa sitten illalla unen päästä kiinni.
Nii, vähän kyllä jännittää ne tapaamiset, vaikka toisaalta odotankin kyllä niitä.
--
Hmm..mulla taitaa olla vähän ikävä yksilövalmentajaa. Vaikka olen nähnyt hänet tällä viikolla ns. ohimennen 3 kertaa. Elikkä tiistaina ja eilen näin hänet kaupassa, tänäänkin näin hänet kaupasa (tarkemmin sanottuna kyl Hesessä jonkun kanssa). En tiiä näkikö yksilövalmentaja mua nyt tänään (lauantaina), mutta ainakin tiistaina ja eilen kyllä moikattiin.
Mut no, vielä pitäisi jaksaa odottaa noin 12 päivää, että on tapaaminen yksilövalmentajan kanssa.
Lisäksi mietin, että kehtaisko sitä ostaa yksilövalmentajalle jotain pientä joululahjaksi ja antaa se lahja sitten kun on tapaaminen..
Ai niin, se piti vielä mainita, että olen kyl ehkä vähän kade niille, joilla on kavereita, joiden kanssa viettää aikaa.
Itselläni ei pahemmin ole kavereita, joitten kanssa viettäisin aikaa.
Paitsi, että nyt tällä viikolla torstaina ns. koulupäivän jälkeen tuli vietettyä tallikaverin kans aikaa. Kävin kaverin tykönä, käytiin Hesessä syömässä, käytiin Hankkijalla ja Centtilässä samalla kun mentiin tallille. Ensviikolla taas torstaina tulee vietettyä sen ns. koulupävän jälkeen taas aikaa kaverin kanssa, koska mennään taas sitten yhtämatkaa tallille.
Harmi vain, että tiistaina en taaskaan pääse toisella tallille, kun tunti olis tiistaisin niin myöhään ja on aikainen herätys aamulla.
Mutta onneks sentään torstaina pääsee tallille, koska en halua jättää torstaita väliin ja silloin tunti on ihan sopivaan aikaan, joten tallilla ei mene niin myöhään, ja ehtiin viel kohtuu ajoissa nukkumaankin..vaikka käykin suihkussa tallin jälkeen.
Lisäksi ensviikon torstaina on ilmeisesti vika kerta, kun menen yhdellä ponilla. Ko. poni on nimittäin niin kylmänarka (tullut Espanjasta Suomeen), ettei siitä ole näin talvisin oikein tuntiponiksi :/