Rina kirjoitti 23.11.2016 10:47
Pompula, ei kukaan meistä ole korvaamaton 😉.
Ihmiset on korvaamattomia, Rina ☺️❤️ Siis tulee paha olo. Oksettaa ja sen sellaista. Mainitsiko Delffi, että kaksi kiiviä, ennen nukkumaanmenoa? Älkää vaan kokeilko! Kiivissä on niin paljon c-vitamiinia, että jo yhden syöminen saattaa toimia laksatiivina. Itselläni kyllä, ja on myös ollut noita samoja kurkun turpoamisia joskus. Hyvin harvoin tulee syötyä ja silloinkin puolikas kerrallaan. Vai olikohan se mansikasta se minun kurkun turpoaminen?
Kyllä ne yleensä mun mielestä Rina jymähtää kerralla, ne sairaudet. Alkuun saattaa olla jotain oiretta (jota nyt pelkään) ja sitten se jymähtääkin. Tällainen kokemus mulla on.
Hirveä aamu ☹️ Näin jotain ihmeen, kummaa unta ja olo on ihan kamala nyt. Jotenkin säikky. Siinä oli ihmisiä siinä unessa, jotka tunsin joskus ja sitten ihmisiä joita luulin tuntevani. Uni ei tuonnut selvennystä asiaan. Herätyskello katkaisi unen kahteen kertaan ja sitten olin niin säikky, että päätin nousta ylös.
Oliko sulla Lukossa jotain asiaa mulle? Hyvä, että kävit Rina seulonnassa. Niitä on turha pelätä. Jos taas jättää menemättä, kannattaakin pelätä. Mietinkin missä seulonnassa olet käynyt. Milloinkohan minulle tulee kutsu? En muista käyneeni, aikoihin. Ehkä se on sitten vuoden, parin sisällä.
Onko Delffi jaksanut käydä koulutuskokeilussa? Mistä te muut tiesitte konditoria -leipurista? En äkkiä huomannut, että Delffi olisi maininnut, vai olikohan siitä jo pitkäkin aika?
Kylläpäs taas aika rientää. Uusi kuppi kahvia, vaikka sisällä käy omituinen myllerrys vielä siitä unesta. Juuri eilen illalla mietin, että enpä muista vähään aikaan nähneeni mitään outoja unia ja sitten se rämähti. No tänään ihmisten ilmoille, kai se siitä 😐 Tai ahdistuslääkkeen kanssa.