Hain vihdoin kirkasvalolampun varastosta. Tänään on ihana päivä, kun saan olla laiskasti kotona, eikä tarvitse rynniä tulla kosteassa kelissä asioita hoitamassa niinkuin eilen. Nukuin huonosti ja heräilin monta kertaa. Iltapäivällä alkaa varmaan väsyttää. Mulle kävi myös niin hassusti 😀 että kun ostin kahdelle henkilölle pienet suklaarasiat joulukuussa annettavaksi, niin omiin suihinhan ne vahingossa menivät 😎😀😳. Tuli siis pieni takapakki laihdutuskuurissa 🤕. Tänään on kyllä aherrettava tietokoneen ääressä ahkerasti. Kuun loppu on jo käsillä ja mun pitäisi taas saada oikein täytettyjä lomakkeita liitteineen oikeaan virastoon ennen sitä. Eli maanantaina ellei huomenna. Viime aikoina on mennyt niin, että olen saanut kaikki asiat hoidettu viime tipassa tai vähän myöhässä. Viime viikollakin vein yhden lomakkeen verotoimistoon viimeisenä päivänä ja viimeisellä tunnilla. Onneksi huomiselta peruuntui yksi vastaanottokäynti, niin saan senkin ajan käytettyä toisin eikä tarvitse sinne vietävää läksyä tehdä vielä.
Pompula: Aiempaan keskusteluun liittyen. Ei kuntoutustuki itsessään mun kohdalla ole paperisotaa varsinaisesti aiheuttanut, vaan kaikki muu. Mun kohdallahan selvitetään työkykyä, suunnitellaan kuntoutusta jne. Lisäksi mulla on koko ajan hoitoon liittyvinä erilaisia "läksyjä" oirepäiväkirjaa, harjoitusohjelmaa, ansioluettelon päivittämistä ynnä kaikenmoista. Lisäksihän multa kuoli se yksi omainen ja siihen liittyen on vielä paperi poikineen pyörittelemättä. Asuntoon liittyenkin täytyisi yksi korjausjuttu hoitaa ja ulkomaisen nettikaupan reklamaatio on edelleen tekemättä. Jajaja..! Että on tarpeeksi hommia!
Delffi kirjoitti 27.10.2016 8:30
Vähän on käynyt mielessä että jos ei tänäänkään kuulu työkkäristä mitään..niin pitäisköhän laittaa yksilövalmentajalle viestiä ja sopia uusi tapaaminen..jossa vaikka sit mietittäis jotain muuta, jos koulutuskokeilu ei enään tälle vuodelle onnistukkaan..
Taidat olla Delffi aika kärsimätön 😉. Muistan sun pari päivää sitten sanoneen, että TOIVOT ettei koulutuskokeilu enää olisi tänä vuonna mahdollinen. Nyt vaikuttaa siltä, että olet jo puoliksi päätellyt niin olevan. Työvoimatoimistossa voi olla kovasti asiakkaiden asioita ns. sun asiaa aiemmin jonossa. Ehkä sun ei siis kannata kauheasti joka päivä odottaa sitä. Asia etenee, kun etenee. Mua kiinnostaisi kuitenkin tietää, mikä sun mielestä voisi olla sitä muuta, mitä voisitte vielä tänä vuonna koulutuskokeilun sijasta miettiä. Eli onko sulla jotain ideoita tuosta "muusta"?
Rina: On teillä Pompulan kanssa molemmilla tosi hyvät muistit 😀. Nettityypin kanssa ollaan edelleen erään ryhmän kautta yhteyksissä, mutta sellainen tiiviimpi yhteydenpito hyytyi. Vaikutti ihan kivalta tyypiltä, mutta mua tökkii kovasti keski-ikäiset ihmiset jotka ovat puoliksi naimisissa omien vanhempiensa kanssa. Joku sellainen juttu siinä mua tökki niin, että mun mielenkiinto lopahti. Lisäksi olen nyt niin kiireinenkin, että yritän vaan hoidella jollain ihmeen konstilla noita hommiani ja ylläpitää jo olemassaolevia ihmissuhteita sen minkä jaksan. (Minut kutsuttiin viikonloppuna yhteen juttuun, mikä oli ihan mukavaa, ja sain aikaiseksi lupautua sinne.)