Oho, hieman on viestejä mennyt ohi..(koska kännykällä käynyt välillä täällä).
Pompula: Juu, luulen kans, että ehkä yksilövalmentajalla oli jotain muuta mielessä tai nukkunut huonosti.
Tosiaan itselläni on melko luontevaa puhua yksilövalmentajalle, vaikka jotkut asiat onkin vaikeita ottaa puheeksi..ainakin aluksi.
Muistan kun jokunen vuosi sitten olin kuntouttavassa työtoiminnassa, niin siinä yhteydessä oli myös yksilövalmennusta/-ohjausta..niin ei silloisen yksilövalmentajan kanssa ollut niin luontevaa puhua, mitä tämän nykyisen kanssa on.
Jos ymmärsin tuon työstämisen oikein, niin osallistua vissiin joihinkin ryhmiin..esim. vertaistukiryhmiin, kuten jännittäjät-ryhmään.
Mutta tällä hetkellä täällä ei kyllä pyöri mitään semmoisia ryhmiä..ainakaan tietääkseni.
soroppi: Kiitos kannustuksesta laittaa yksilövalmentajalle sähköpostia, mutta kyllä se sähköpostin laittaminen edelleen vähän mietityttää..kyllä siinä viestissä olisi mun mielestä tärkeitä asioita, vaikkakin vähän vaikeita ottaa puheeksi (ainakin mulle).
Sua kiinnosti tietää, mitkä on gramaanit, niin ne on yhdenlaiset apuohjat.
Gramaanit tulee joko satulavyöhön hevosen etujalkojen väliin tai ne voidaan myös kiinnittää satulan alapuolelle hevosen sivuille. Josta ne kulkevat kuolainrenkaiden kautta ratsastajan käteen.
Eli ratsastajalla on sitten kaksi ohjaa kädessä, mutta gramaanien tulisi olla löysempi kuin normiohja.
Lukossa: Juu, itsekkin olen sitä miettinyt, että ehkä oli vain huono päivä, kiire tmv.
Nii, ja kiitos sullekkin kannustuksesta laittaa sähköpostia, mutta kyllähän se edelleen vähän mietityttää..
Juu, onhan niitä viestejä tullut useampi vaihettua yksilövalmentajan kanssa.
Ainoa vaan, että sähköpostin aihe-kentän tekstit on mulla jotenkin semmosia tylsiä/tönkköjä ja aina samoja..koska en vaan keksi mitään järkevää aihe-kenttään.
Ai nii, kyllähän mua vähän kuitenkin tiistaina jäi ihmetyttämään se, kun ei uutta tapaamista sovittu ja lisäksi yksilövalmentaja on yleensä aluksi kysynyt kuulumisia, mutta nyt viimeks kysyi suoraan fiiliksiä siitä hankeesta ja esittelystä.
Mutta joo, siitä sähköpostista vielä, niin aattelin kyllä että jos sitä maanantaina katsois uudestaan, että laitanko viestiä ja jos laitan, niin silloin kyllä pitäisi yrittää jotain järkevää keksiä siihen sähköpostin aihe-kenttään..