Huhhuh... Näkisittepä kotini. Onneksi ette näe. On kuin hurrikaani Steven olisi pyörähtänyt kodissani. Lattia papereiden peitossa (ne olivat ensin loogisissa asetelmissa), erinäisiä vaatekasoja tuolien selkänojilla, ostoskasseja kuivaelintarvikkeineen keittiön lattialla, tarjouksesta hamstratut jättimäiset vessa- ja talouspaperirullapaketit eteisen lattialla (en ajatellut mihin ne mahtuisivat), eteisen lattialla myös tarjouksesta rohmuttuja pesuainepulloja ja mainoskasa, lukemattomien lehtien pino pöydällä perikunnan paperipinon vieressä, sänky peittämättä, kukkaparat kastelematta, tiskipöytä täynnä roskia ja kaikenlaista ryönää, roskikset pullollaan, keräyspaperisäilö pullollaan, pyykkikori pullollaan, likaiset astiat koneessa, lattia imuroinnin tarpeessa, tahra matossa, luistimet(?) keskellä olohuoneen lattiaa, kahdenkin eri reissun pakkaukset purkamatta, parvekkeella kuivuneiden kukkien biojätteeseen toimittaminen jymähtänyt puoliväliin ja tyhjien pullojen säilö on tulvinut yli jo monta viikkoa sitten... Ohhohoijaa, ihana viikonloppu edessä. Mitäs sitä tekis 😉? Jospa sitä rankaisisi (Rina huom. 😉) itseään siivouksella. Postissakin pitäisi käydä.
Mutta yksi ilonaihe tässä katastrofissa on. Nimittäin verraten puhtaat ikkunat. Minähän hoidin sen homman keväällä enkä aikonut toistaa sitä ennen ensi kevättä. Kiitos että ikkunoista puhumalla muistutitte minua tästä ilonaiheesta 🙂👍. Edes joku asia hyvin tässä katastrofikodissa 🤔...
Pompula ihmetteli herkkudieettiäni. Olen kyllä yllättävän helposti pysynyt dieetissäni, eikä ole juuri edes ollut mielitekoja makean suuntaan. Hedelmiä ja light colaa kuluu kyllä aika paljon (niitä ne pullot parvekkeella on ja täysiä colapulloja on jopa olohuoneen lattialla, uups). Tämän katastrofin äärellä ensimmäistä kertaa tuntuu siltä, että itselleen voisi tarjota jotain hemmetin hyvää, jos tästä kaaoksesta selviää selkeämmille vesille.
Mahdollisimman rentoa ja mukavaa viikonloppua teille kaikille olipa ne ikkunat pestyt tai ei 🌻🙂🌻 ja saa herkutellakin (ehkä jopa minä) 🙂🎂!