Kiitos Delffi tiedosta. Taidan ostaa tuota tiikeribalsamia lääkekaappiin, kun sitä voi käyttää niin moniin tarkoituksiin. Ehkä saan hoidettua asian jo tänään, riippuu lähiapteekin valikoimasta.
Mulla on nyt vasta aamupuuro mikrossa. Olen kuitenkin jo puuhaillut aamulla vaikka mitä. Puuron jälkeen pitäisi alkaa soittelemaan ärsyttäviä asioidenhoitopuheluita. Se vähän sapettaa, mutta tehtävä on. Muutenkin tässä on useita pikkujuttuja hoidettavana tänään ja huomenna. Ylihuomenna on tärkeä palaveri, enkä sinä päivänä vaadi itseltäni sen enempää. Lähiviikkoina on kuitenkin monen monta muutakin aika isoakin tehtävää, joista osa pakottaa taas matkustamaan. No, yksi asia kerrallaan. Helpottaa noita tämän päivän asioiden hoitamisia, kun tietää, että edessä on vielä isompia ja inhottavampia juttuja, joita ei onneksi tarvitse juuri tänään hoitaa. Olen myös luvannut neuloa sukkia useammillekin ihmisille, mikä vähän stressaa ja toisaalta on ihanaa. Kun teen ikäviä juttuja, saan aina palkinnoksi vähän neuloa.
Eilen neuloin kokonaisen kirjoneulevillasukan, mutta aika monta tuntia siihen kyllä meni. Muuten viikonloppuna mm. luin blogeja, vaikka hiljattain sanoin etten jaksa niitä lukea. Nyttemmin olen löytänyt muutamia ihan kiinnostavia blogeja. Myös lehtiä luin ja vähän siivoilin. Ulkona olisi viikonloppuna ollut kiva ilma, mutta yritän edelleen ottaa aika rauhallisesti, kun nuha on vieläkin päällä. Mokasin yhden tukijutun ja menetin rahaa siinä. Se vähän harmittaa, mutta ei voi mitään. Laihdutuskuurini tai herkkulakko tai mikä se onkaan, on tiputtanut pari kiloa painosta pois, mikä on kiva juttu. Aion jatkaa kuuria edelleen. Eilen herkuttelin ihanilla puolalaisilla makeilla luumuilla. Tänään saan kotimaisia omenia. Light colaa meni eilen ja mennee tänään. Sen sijaan jäätelö ja suklaa on nyt kokonaan kiellettyjä.
Yhden jutun suhteen olen utelias, nimittäin olen miettinyt, mitä Rina tekee viikonloppuisin. Silloinhan hän ei kirjoittele tänne ja joskus Rina on paljastanut syöttävänsä esim. puoliksi onnistunutta kakkua vieraille, mutta muista viikonlopuista ei tiedetä oikein mitään. Juokseeko hän yksin pitkin metsiä vai nyhjääkö miehensä kyljessä. Kumma uteliaisuuden kohde minulla 😀