Rina kirjoitti 22.9.2016 14:
Sillä tasan ei mene onnen lahjat. Ihminen omassa mielessään on vaativinaan oikeudenmukaisuutta, mutta jo luonto itsessään näyttää, että mitään oikeudenmukaista tai tasavertaista ei ole. On vahvoja, heikkoja ja kaikkea siltä väliltä. Huonoa tuuria, sattumaa ja kaaottisia käänteitä. Asiat ovat, mitä ovat. Yritän vain hyväksyä.
Muitakaan optioita tai elämiä ei ole tarjolla.
Hyvä, että siis menit hammaslääkäriin Rina! Miksi et kerro lääkityksestäsi hammaslääkärille? Tottakai sinun pitää kertoa! Psyyken lääkkeillä on taipumus mm. kuivattaa suuta. Ja nuo kaikki tiedot on lääkärille tärkeitä, kun hän miettii hoitoa ja antaa sinulle ohjeita. Minulle on ihan sama, vaikka olisi kaikki mahdolliset leimat A:sta Ö:hän, ehkä 😉
Minulla on yleensä toimeliaisuutta, mielekkyyttä ja suunnitelmallisuutta. Voin tietenkin myös yliarvioida noita. Eli tietenkin niiden taso on aivan eri kuin terveellä. Nyt kun on ahdistanut enemmän, kuin tarpeeksi, niin huomaan nämä harhat. Ei siis harha harhoja, vaan niin, että jokin/jotkin asiat saavat suunnattomat mittasuhteet ja ajattelu vääristyy. Ajattelen katastrofi peräisesti kaikesta. Kaikesta jolla on suurempi merkitys elämässä. Olen myöskin nähnyt enemmän, kuin tarpeeksi taas painajaisia 😞 ☹️
On sillä minusta väliä mitä netissä kertoo. Olenko sanonut, että ei olisi? En minä usko täyteen anonyymiyteen. Sinä kylläkin Rina kerrot melko yleisluontoisesti asioista. Juuri tänään mietin asiaa, kun pakotin itseni ulos. Olen ollut liian paljon sisällä, mutta on minulla myös ollut tekemistä sisällä. Ulos lähteminen ja tietyt paikat ovat rasittavampia, kuin toiset. Sitten kuitenkin altistin oikein ylenmäärin itseäni. Shokkihoitoa 😀 Olen kyllä syönyt ahdistuslääkkeitä ja tehnyt suunnitelmia. Raha vain on kaiken este, aina. Kaiken ja kaiken, mutta toteutukset aina myöhentyvät ja myöhentyvät, kun ei ole varaa ostaa jotain. Aion nyt syödä ahdistuslääkkeitä jonkin aikaa, että pääsen jonkinlaiseen tasapainoon. En halua tipahtaa taas sinne kuiluun. Ja kyllä minun masennus on taas tänään näkynyt selvemmin, kuin vasta muutama päivä sitten.
Tänään kun olin ihmisten ilmoilla, niin katselin ihmisiä, että miten nuo kestävät todellisuuden, tulematta hulluiksi. Minä en oikein käsitä. Huomaan kyllä, että olen myös liian oman pääni sisällä. Se minun todellisuus, kokemukset, lähtökohdat. Ne mitä ei voi verrata toiseen. Minäkin kaipaan niitä toisenlaisia lähtökohtia. Toisenlaista perhettä kuin johon valitettavasti synnyin. Josta lähtien päätäni on ruuvattu sekaisin. Olen tehnyt vääriä päätöksiä/ratkaisuja, silloin kun ne ovat nyt nähtävissä merkityksellisinä kohtina elämääni. Haluaisin muutaan ne, mutta niitä ei saa takaisin. En tiedä kadehdinko ketään tuntemaani ihmistä, mutta haluaisin nyt asioita, jotka voisi lottomiljonääri 😋 toteuttaa. Ja tietenkin haluaisin ihan tavallisia elämää helpottavia asioita, joita minulta uupuu. Ja tietenkin kadehdin Rina sitä sinun tulevaa matkaa 😋 😋
Jätin lainaukseen Rinan kirjoituksen osan, joka oli minusta oivallisesti kirjoitettu.
Tee elämälläsi parhaimmat mahdolliset valinnat, vielä kun voit niitä tehdä.