Rina kirjoitti 12.9.2016 11:58
Marraskuussahan ajattelin sitä reissua, mutta matkakohde on vielä auki. Itse asiassa tekisi mieli Singaporeen, mutta en uskalla sitä ehdottaa miehelle, kun matkabudjetti nousisi niin suureksi. Mieshän ei pääse reissuun, vaan menisin ystävän kanssa. Inhottava syyllisyys (varmaan ihan asiasta) vaivaa mua näistä "omista lomista". Vaikka lomaraha tuleekin omasta pussistani tällä kertaa (on pieniä tuloja mullakin😋), niin yhteisestä budjetista se on kuitenkin pois. Ja ennen kaikkea, voisi aiheuttaa kateutta miehessä, kun ei kahdestaan olla vähään aikaan käyty merta edempänä. Joten tyytyminen on johonkin pienimuotoisempaan. Parisuhteessa joutuu tasapainottelemaan, jotta kaikilla hyvä!
Rina, minua kiinnostaisi tietää, mistä tiedät miehesi ajatuksesi ko. matkaa koskien. Mainitsit budjettinäkökulman ja miehen kateuden. Oletteko puhuneet asiasta, että tiedät miehesi näin ajattelevan. Vai tunnetko miehesi niin hyvin, että tiedät hänen näin ajattelevan. Vai kuvitteletko miehesi näin ajattelevan. En ole käynyt Singaporessa, mutta kiinnostaisi kyllä mennä sinne joskus.
Rina kirjoitti 12.9.2016 11:58
Mä en muuten jaksa lukea blogeja. No, kai tämä palstakin on jonkinlainen blogi, mutta ei täällä sentään keinotekoisesti tarvitse hehkuttaa jokapäiväistä elämää.
Heh... Osui ytimeen tuo Rinan "keinotekoisesti hehkuttaa jokapäiväistä elämää". Minäkään en juuri jaksa blogeja lukea. Joskus google sellaiseen johdattaa, kun etsin tietoa jostain asiasta. Nyt täytyi oikein käydä Areenassa katsomassa tuota Pompulan mainitsemaa Blogistaniaa. En taida kuitenkaan jaksaa yhtään jaksoa katsoa. Luin ne esittelytekstit. Pompulakin ihan oikein totesi, että jutut on keksitty ja nähty jo. Blogit on niin toinen toistensa toisintoja ja sitten ne vielä sisältävät tuota keinotekoista hehkutusta. Huh 😝! Joskus olen lukenut joidenkin poliitikkojen blogeja. Ne ovat olleet jotenkin avartavia. Ja kerran luin erään pariskunnan adoptiolapsen odotusta kuvaavaa blogia, joka antoi minulle paljon uutta tietoa. Myös erään ulkomailla asuvan suomalaisen blogi tarjosi mielenkiintoisia näkökulmia ko. maasta. Mutta siinäpä ne. Ruoka-kotiäiti-fitness-laihdutus-sisustus-masennus-käsityöblogit ovat niin jotenkin väsyttäviä. Onhan se tietenkin kiva, että ihmiset tekevät sitä mistä tykkäävät, joten siinä mielessä en hommaa tuomitse. Ja siis, en tiedä mitä Pompula arveli minun projekteistani, mutta blogeihin ne eivät liity. Pöytälaatikkoon pikemmin...
Delffi: Hyvä että lähdet sinne uudelle tallille tutustumaan. Joudutpa ainakin vähän haastamaan itseäsi sen bussireissun verran 🙂. Leipuri-kondiittorihan olisi kiva ammatti! Tuskin sinne menevistä kukaan osaa leipoa. Koulussahan sitä hommaa sitten opitaan. Mutta mieti rauhassa sitä tulevaa ammattiasi. Onneksi saat siihen nyt valmennustakin.