Yksinäisyys kalvaa sielua.
Olen ihan kohtalaisen sosiaalinen mies ja aina kun joudun olemaan yksin alkavat synkät ajatukset ja jonkinlainen toivottomuus.
Tässä on vielä semmoinen ongelma, että olen kova jänittämään sosiaalisia tilanteita, vaikka niissä yleensä viihdynkin… Mietin aina etukäteen asiat läpi ja yleensä mielikuvat on negatiivisia, vaikkei sille olisi aihetta. Jotenkin muhun on vaan tarttunut sellainen ajatus malli.
Tapailin yhtä tyttöäkin, mutta tuntuu että se suhde ei etene millään tavalla. Joten päätin etten enää tapaa häntä… Tapailumme kesti noin 1,5 vuotta. Oikeastaan sen loppu voi olla hyväksikin mulle, vaikka ihan hyviä keskusteluja käytiin. Mulla vaan tän sairauden kanssa on välillä niin paljon tekemistä, että on vaikeaa pitää suhdetta yllä… Saatan olla itsekäs ja vaikka mitä, mutta elämän tilanteeni on sellainen, että olen juuri päässyt taas omille jaloilleni rankan talven jälkeen. Yritän tavallaan varovasti nyt kokeilla kepillä jäätä, että kestääkö se.
Taistelin talven kipuja vastaan ja siinä tuli mietittyä koko tämä elämä ihan uusiksi. Ensimmäinen asia on että yritän pysyä mahdollisimman terveenä: henkisesti ja fyysisesti. Se on ykkös tavoite, kaikki muu tulee sen jälkeen. Olen nähnyt elämän nurjan puolen ja nyt vain yritän pysytellä tässä valossa minkä olen saanut näkyviin… Mietin ehkä 2 päivää eteenpäin max.
Olen ajatellut että se oikea tulee kohdalle, jos tulee. Nyt on jotenkin rankkaa ajatella sellaisia. Yritän vaan jotenkin rämpiä eteenpäin. Nyt on onneksi ollut pitkästä aikaa taas hyvä viikonloppu.
Mulla on vielä siinä kehitettävää, että osaisin olla yksin omassa kämpässä. Tulee vaan jotenkin niin melankolinen olo välillä kun on yksin…
Mulla oli syksyllä kirjailmellisesti niin kova stressi että hyvä kun hengissä selvisin… Olen miettinyt paljon sitä tyttöä jota tapailin… Sääli jättää hänet, mutta ei me varsinaisesti edes seurusteltu. Kunhan käytiin välillä kahvilla…
Sen ainakin mitä oon oppinu kantapään kautta viime kuukausina, että asioiden arvoa ei ymmärrä täysin ennen kuin ne on menettänyt. Jälki-viisas on aina helppo olla, mutta kannattaa kyllä isoja päätöksiä harkita tarkkaan… Kun voi olla, ettei meillä muuta ole kun tää yks ainokainen elämä, eikä sitä kannata heittää hukkaan…