yksinäinen nuori

yksinäinen nuori

Käyttäjä urpoperuna aloittanut aikaan 12.08.2015 klo 19:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä urpoperuna kirjoittanut 12.08.2015 klo 19:47

Ahdistaa. Olen vähän yli parikymppinen nuori aikuinen, ja minulla kyllä on muutama kaveri, ja paras ystävä samalla paikkakunnalla. Minulla on takana todella rankka ja pettymyksientäyteinen nuoruus ja kaverihistoria, joten en helposti ala luottaa ihmisiin. Nyt olen aivan hukassa, kun ainoa kaveri, jolle voin purkaa mitään asioita, muuttaa pois. Jään yksin paikkakunnalle josta en tunne ketään. Työpaikalla ei ole yhtään samanhenkistä porukkaa. 😭

Äitiini en voi tukeutua, isäni ei välitä. Sisaruksista en ole kuullut vuosiin mitään joten heistäkään ei ole apua tässä tilanteessa. Minun on tosi hankala tutustua ihmisiin taustani takia.
Minulla on vaikeahko masennus ja tällä hetkellä elämä on suoraan sanottuna ahterista. Rahahuolet painaa, töissä stressaannun erittäin herkästi ja nyt olen sairaslomalla koska en jaksa.
Olo on tosi kurja enkä näe mitään ulospääsyä.
Help? En tiedä mistä saisin nyt tukea, haluaisin tavata ihmisiä mutta toisaalta pelkään tutustua yhtään kehenkään. Paikkakunnallani ei ole yksinäisille nuorille ryhmää jossa voisi tutustua.
😯🗯️

Käyttäjä black feather kirjoittanut 13.08.2015 klo 10:53

Täällä myös yksinäinen nuori aikuinen. Jatkuva yksinäisyys on masentavaa, mutta samaan aikaan ei oikeastaan jaksaisi edes nähdä ketään tai yrittää löytää uusia, samanhenkisiä ystäviä. On helppoa vaan eristäytyä yksin kotiin. Olen itse luonteeltani aika epäsosiaalinen, mutta silti olen liian yksin ja kaipaan ystäviä. Onko sulla vaikka joku harrastus, jonka kautta voisi uusia ystäviä löytyä? Tsemppiä, et ole yksin 🙂🌻