Yksinäinen, erilainen, masentunut, äiti

Yksinäinen, erilainen, masentunut, äiti

Käyttäjä Lilianna aloittanut aikaan 20.08.2021 klo 23:53 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Lilianna kirjoittanut 20.08.2021 klo 23:53

Yksinäinen. Sitä minä olen.

Erilainen. Sitä minä olen.

Masentunut. Sitä minä olen.

Äiti. Olen kahden erityislapsen äiti.

 

Elämä ei ole helppoa, ei koskaan ole ollut. Joskus uskoin, että Jumala kulkee rinnallani, pitää huolta. Mutta missä se jumala on ollut, kun oma äiti on ryypännyt minua odottaessa. Missä se jumala oli kun äiti kaatui kännissä ja löin vauvana pääni. Missä se jumala oli kun minua hyväksikäytettiin. Missä se jumala oli, kun minua koulukiusattiin. Missä se jumala oli kun tyttäreni isä pahoinpiteli minut. Missä se jumala oli, kun jouduin eroamaan poikani isästä. Missä se jumala oli, kun jouduin raiskausyrityksen kohteeksi. Missä se jumala oli…

Päättymätön tarina. Ei sitä koskaan ollut.

Kukaan ei ole minua varten, kukaan ei pidä minusta huolta.

Olen rikki, olen rikottu.

 

Yritän pysyä pinnalla lasteni vuoksi. Muuta minulla ei ole, he ovat tärkeimmät, heillä on merkitystä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.08.2021 klo 11:50

Kiitos jakamisesta, Lilianna. Sinulla kuulostaa tosiaan olleen tosi paljon kipeitä asioita elämässä. On hyvä että yrität pysyä pinnalla lastesi vuoksi, mutta muistathan että myös sinulla on merkitystä. Omana itsenäsi, juuri sellaisena kuin tässä hetkessä olet.

Käyttäjä HerKaramazov kirjoittanut 21.08.2021 klo 17:14

Moi.

Nukkumassa...Jumala aika usein. Tai muita hommia muissa maailmoissa.

Kiireinen kaveri.

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2021 klo 18:56

Lapselle joka sinussa on, olet syvin merkitys?

🙏 Voimia kohtaamiseen 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 22.08.2021 klo 22:16

Kuulostaa niin tutulta tuo, että kukaan ei ole minua varten, kukaan ei pidä minusta huolta.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 22.08.2021 klo 22:17

Voimia sinulle, Lilianna. Sinulla on niin vaikea tilanne.

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2021 klo 10:09

Itsen kohtaamisessa on siemen ulospäin suuntautumiseen - vai mitä ajattelette?