Hei, liityin tänne hetki sitten. Yritin pohtia, että missä voisin edes hiukan purkaa pahaa oloani. Opiskelen, nyt kolmatta kuukautta. Opiskelu on mukavaa ja mielenkiintoista, mutta nyt on alkanut taas väsyttään ja tuntuu, että mikään ei kiinnosta täysin. Kärsin vuoden alusta vaikea asteisesta masennuksesta, jolloin yritin tehdä lääkkeillä itsemurhan ja päädyin 2,5kk psykiatriselle osastolle. Siellä ollessa toivuin ja sieltä pois lähtiessä ei ollut enään itsemurha ajatuksia, mutta nyt, tänään niitä on taas alkanut tulemaan. Mulla ei ole täällä ketään kenelle voisin puhua, koska kaikilla on aina niin kiire kaikkialle.
Mulla on 3v rakas ihana poika. Jota rakastan yli kaiken. Onneksi pääsen huomenna taas halaamaan ja rutistamaan häntä <3
En tiedä onko tässä kirjoituksessa mitään järkeä, mutta pääsinpähän jollekkin kertomaan nuo uudelleen alkaneet itsemurha ajatukset, jotka pyörii päässäni. Tiedän, että on itsekästä miettiä tuolloisia kun on lapsi, mutta toivon, ! Yritän olla lapselleni hyvä äiti, mutta en kuitenkaan ole. Ajatuksessani on että en ole missään hyvä ja olen surkea kaikessa enkä osaa tehdä mitään. Itsetuntoni on maassa, kiitos pojan isän.