Vuoden päästä mua ei enää ole
No niin, ajattelinpa kirjoittaa tänne suunnitelmani. Minut on jätetty noin 2 kuukautta sitten ja nyt tuntuu erityisen pahalta. Juu saan apua ja en jaksa kirjotella hoitopuolestani tänne, se on asia erikseen ja joo kerron niillekkin suunnitelmani, mutta en ihan vielä voi, kun en halua joutua nyt just tällä hetkellä joutua osastohoitoon kolmatta kertaa. Mulla on uuden kämpän sisustus meneillään ja omat reenit (urheiluharrastus) jatkuu tämän kuun lopussa joten en nyt kyllä haluaisi sinne osastolle mätänemään jota voin tehdä kotonakin. Mulla on sellanen oksettava olo, joka vaihtelee hirveen paljon ja ruokahalua ei juurikaan ole, mutta nämähän ovat ihan tuttuja oireita jokaiselle masennuksesta kärsiville.. joten mitä niistäkään kirjottelemaan, kun voin puhua niistä hoitajilleni.
Siksi mä ajattelin vuoden päästä täältä poistua, koska mun suosikki joukkueeni myös lähtee eri sarjaan pelaamaan ja kyseisen joukkueen kanssa olen kasvanu nuoresta junnusta asti niin se riipaisee syvältä eli toisin sanoen hylkää faninsa… Se oli asia jota nyt viimeiseksi odotin tapahtuvaksi, mutta kaikki on näköjään mahdollista nykypäivänä. Mihinkään asiaan ei voi luottaa, että se jatkuisi toistaiseksi.
No niin eli minulle ei siis jää mitään asiaa minkä vuoksi eläisin? Mulla ei ole yhtään ystävää. Sukulaiset ei välitä eikä myöskään vanhemmat eli mä olen yksin, ymmärrättekö miltä tuntuu olla yksin?
Mä oon tätä suunnitellu vuosikaupalla, ei ole hetken mielijohde, voimistunut vain halu lähteä pois täältä, mihinkään en voi luottaa, että jokin asia pysyisi mun elämässä…