Voxra lääkkeestä kokemuksia

Voxra lääkkeestä kokemuksia

Käyttäjä RikkiMennyt aloittanut aikaan 12.11.2011 klo 19:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä RikkiMennyt kirjoittanut 12.11.2011 klo 19:57

Heips!En nyt keksi muuta paikkaa minne kirjoittaa. Löytyiskö täältä ketään jolla kokemusta Voxra masennuslääkkeestä?Onko kukaan toipunut ton lääkkeen avulla?
Mulla kyseistä lääkettä mennyt jo 5 viikkoa annoksella 150mg.Ensimmäisinä päivinä oli hieman pääkipuja,ahdistuneisuus paheni jne.Parin viikon käytön jälkeen piristyin yhtäkkiä kummasti,mutta sitä hyvää oloa kestikin vain muutaman päivän.
En tiedä sit syönkö tota lääkettä turhaan vai auttaiskohan annoksen nosto 300mg:aan.Ärsyttää kun mulla on yhä keskittymisvaikeuksia,muisti pätkii,loukkaannun helposti,päätöksenteko vaikeuksia,välillä mikään ei tunnu miltään,paniikkikohtauksia kaupoissa😟
lääkäri kyllä sanoi,että annoksen nostoa vois kokeilla,mutta pelottaa miten paha olo siitä tulee😭 Lisäksi menee ketipinoria iltaisin 100mg ja opamoxia 2x15mg päivässä.
Kiitos jos jaksoit lukea,olisin todella tuen tarpeessa,ei ole omaa hoitaajaakaan keltä sais tukea.

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 18.11.2011 klo 08:40

luota lääkäriisi, on minun neuvoni. hän tietää parhaiten, mikä lääke sopii mihinkin vaivaan.

jos et jo saa keskusteluapua (ilmeisesti et saa?) niin olisi hyvä yrittää hankkia sitäkin.

älä pelkää turhaan lääkkeitä.

voimia <3

Käyttäjä Kari Krandi kirjoittanut 19.11.2011 klo 19:48

Älkää hyvät ihmiset verratko ja laita lääkkeitä mihinkään järjestykseen. Lääkkeet sopivat niin eritavalla eri ihmisille. Itse hain 3 lääkkeen kautta oikeaa ja sopivaa lääkettä itselleni, mutta se oli minun 'lääketarina' olen myös tietoinen tapauksista jolloin lääke on löytynyt ensikerralla, mutta valitettavasti olen tietoinen myös päinvastaista tapauksesta.