voiko tätä vielä kutsua kriisiksi?

voiko tätä vielä kutsua kriisiksi?

Käyttäjä mielikki2 aloittanut aikaan 17.03.2019 klo 11:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mielikki2 kirjoittanut 17.03.2019 klo 11:09

Moi, olen pian 29 vuotta täyttävä nainen ja elämäni on ollut viimeiset kymmenen vuotta vaikeaa, koska olen käynyt läpi vakavia mt-haasteita alkaen masennuksesta, jatkuen ahdistuneisuus-ja paniikkihäiriömäisiin tiloihin ja pakkoajatuksiin, perfektionismiin ja koska olen luova ja taiteellinenkin niin sen kanssa ollut myös hulluja kriisejä ja ”valkoisen paperin pelkoa” –aina tuntuu et on joku minikriisi päällä.

No mutta,asiaan: Poikaystäväni uhkaa jättää mut koska mulla on käynyt kaksi kertaa meidän yhdessä olon (ollaan oltu puoli vuotta) jälkeen alkoholiin liittyvä asia, joka on ollut tosi pahaksi meidän väliselle luottamukselle.

Tilanne on nyt se että mies ei puhu mulle, ei ilmota menemisistään eikä tulemisistaan eikä ota vastuuta talouden hallinasta (asutaan yhdessä) kostona tästä mitä alkoholisekoilullani aiheutin. Olen pyytänyt anteeksi, olen ollut joustava, ja päätin lopettaa alkholinkäytön kokonaan mutta hän ei mua usko. Lisäksi alkoi vihapäissään heitellä esineitä (on tehnyt ennenkin) ja tarttui hiuksista, uhkasi lyödä… olen tästäkin vähän järkyttynyt kun en tiennyt että hän voisi moisen reaktion saada.

Lisäksi mies väittää että valehtelen vaikka mistään en ole hänelle ikinä valehdellut. Tuntuu että tämä mun moka oli vaan ”alkusysäys” jollekin isommalle riidalle, purkausta jostain…? Hänellä ollut minua rankempi elämä takanaan.

Parisuhteemme taitaa olla ajautumassa aikamoiseen liemeen ja pelkään myös että mieleni ei nouse tästä epätoivosta mihin se on joutunut.

Itsetunto täysin nollilla.
😭