Voi ku jaksais vielä.
Hei!
Haluan nyt kertoa täällä työpaikkakiusaamisesta, joka alkaa olla sietämätöntä töissä. Tätä on kestänyt jo neljä kuukautta ainakin.
Yritin käydä psykologilla mutta hän oli kiinnostunu vaan asuinpaikastani ja muista asiaan kuulumattomista asioista. Se jäi siihen kertaan.
Olen niin rikki joka kerta saa töihin lähteä hirveässä jännityksessä. Kun pääsen työpaikan pihaan tunnen hirveän kynnyksen että miten uskallan avata oven ja mennä sisälle.
Töistä lähtiessä saa autossa jo itkeä. Tässä kiusaamisessa on mukana pomo ja pari muuta vanhempaa naista. Ne syyttävät minua jopa muitten virheistä esim eilen omistaan ja huusivat mulle siitä neljä kertaa. Kyllä kerta riittäisi se asiakaan ei liittynyt millään tavalla minuun.
Kotiin tullessa haluaisin vaan kaatua sänkyyn ja nukkua. Ei tahdo voimat riittää vielä tohuta lapseni kanssa ja parisuhteenikin kärsii tästä.
Olen nyt ollut kuumeessa töissä kun sain siitä huudot kun sanoin että tarvisin sairaslomaa kun oon kipeä. Alan olemaan niin loppu. Vapaapvät menee miettiessä sitä että kauanko menee et joudun taas töihin. Työvuorolistaa tulee katsottua todella usein, että miten päin uskaltaa töissä olla. Yöt nukun painajaisunia nähden.
Muutkin ovat alkaneet huomata ja kysellä toisiltaan et miksi ne minulle huutaa vaikka asia ei millään lailla kuulu minuun. Auttakaa miten selviäisin tässä vielä ainakin pari kuukautta.☹️