viimeinen joulu

viimeinen joulu

Käyttäjä SaraN aloittanut aikaan 18.12.2015 klo 14:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä SaraN kirjoittanut 18.12.2015 klo 14:26

Tänään on huono päivä. En vaan jaksa enää. Joulukin on ihan kohta ja sukulaiset odottaa kylään. Tekis mieli vaan hautautua peiton alle ja kadota pois. Täytyy varmaan valehdella että olen kipeä. Ahistaa, pelottaa, oksettaa. Menisi tää joulu jo ohi, voimat on ihan lopussa.Toivottavasti te muut jaksatte iloita joulusta.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 18.12.2015 klo 16:24

Tiedän tunteen, kumpa joulu voitaisiin pyyhkiä kokonaan kalenterista. Minulla ei ole sukua, joka odottaisi kylään. Kolmestaan ollaan kattien kanssa. Ainoa mitä jaksan odottaa on nelosen klo 22 alkava Raskasta joulua doccari. Heidän tapansa esittää joululauluja uppoaa minuun ja olen nyt kahtena vuotena saanut itseni raahattua konserttiin. Se on minulle joulua. Kateille laitan pienen joulupuun ja ostan lahjoja, ovat minun lapsiani. Taitaa mennä joulu suht makuuasennossa. Kulkekoot muut ja juhlikoot joulua. Sinulle haluaisin puhaltaa voimia siipiisi. Puuh...saitkos kopin?😉

Käyttäjä SaraN kirjoittanut 18.12.2015 klo 23:12

SaraN kirjoitti 18.12.2015 14:26

Tänään on huono päivä. En vaan jaksa enää. Joulukin on ihan kohta ja sukulaiset odottaa kylään. Tekis mieli vaan hautautua peiton alle ja kadota pois. Täytyy varmaan valehdella että olen kipeä. Ahistaa, pelottaa, oksettaa. Menisi tää joulu jo ohi, voimat on ihan lopussa.Toivottavasti te muut jaksatte iloita joulusta.

Kyllä tuli kyynel silmään.... Kiitos
☺️❤️