Vihanhallinta, hermostuminen, väkivalta
Minä en oikein tiedä mitä tekisin. Koira oli pissannut yöllä sänkyyn, ja huomasin sen vasta nyt päivällä. Menetin hermoni ja purin sitä koiraan, joka on pieni.
Nyt ehdin jopa ajatella, että rauhoitu rauhoitu, sinun pitäisi laskea kymmeneen ja mennä toiseen huoneeseen, mutta tein sen silti. Pidin niskasta kiinni, painoin pissakohdan kuonoa vasten ja huusin. Ja jotain muutakin.
Olen ennenkin hermostunut, vaikka koira on kiltti ja tottelevainen. Menetän täysin tilanteen hallinnan, vaikka ymmärrän, että koira ei tajua. En ikinä voinut kuvitella, että tekisin jotain tällaista, mutta kai se oli arvattavissa, koska olen käynyt käsiksi myös ex-puolisoihini.
Mihinkään järjettömän vakavaan en pysty, vaikka teini-ikäisenä olen itseäni viillellyt, niin en ole sitäkään saanut kunnolla tehtyä.. Tämä on kuitenkin niin väärin, niin uskomattoman väärin.
Käyn terapiassa, mutta en uskalla puhua tästä terapeutille, koska hän on koiraihminen. En uskalla puhua kenellekään, häpeän valtavasti.
Koira ei pelkää minua – kun rauhoituin, niin silittelin ja leikimme ja annoin herkkuja. Mutta minä pelkään itseäni. Mitä jos tuo tekee joskus jotain oikeasti pahaa? Se ei ole kuin maistellut jotain kiellettyä, ei ole koskaan tuhonnut mitään.. Jos joskus tulevaisuudessa tekee jotain niin mitä minä teen? ☹️
Haluaisin kuolla, olen kamala.