Vauva aika ja parisuhde
Terve. Täälä huutelee 26v mies. Meidän vauva on 5kuukautta nyt. Koen vauva ajan todella rankaksi. Vauva ei kyllä juurikaan itleskele mutta tuntuu että on kiinni koko ajan vaikka minulla on paljon vapaa aikaakin vaimoni ansiosta. En tiedä oikein mitä tämä on.. tuntuu että tuo lapsi ei vois kiinnostaa yhtään ja olen miettimyt/haaveillut erosta ja yksin olosta?? Meillä on mielestäni suht paljon nyt ollut riitoja pienistäkin asioista vaikka ennen ollut vakaa parisuhde. Olen lukenut että miehilläkin voi tulla masennusta lapsen tulon jälkeen. Voiko tämä olla jotain semmosta? Itse olen aina pitänyt masennusta vain keksittynä sairautena.. tuntuu vain että voimat ei riitä ja hermoo kiriwtää koko ajan. Toivoisin jopa että työpäivät olisi pidempiä että ei tarvitsisi kotio tulla. Vaimolle kum yritän puhua niin kuuntelee hetken ja keskustelu kääntyy siihen että hänelläkin on rankkaa ja sattuu selkään yms kun kantaa vauvaa ja minun murheeni mitätöidään. Ollaan oltu 5v yhdessä ja nyt olisin muka valmis heittämään kaikki viemäristä alas?? Mitä tämä oikein on??