varasijalla

varasijalla

Käyttäjä ninni5 aloittanut aikaan 27.11.2012 klo 22:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ninni5 kirjoittanut 27.11.2012 klo 22:12

olen loppu. niin väsynyt. jo monta vuotta olen ollut toinen nainen. kun suhde alkoi, en tiennyt miehen olevan naimisissa. kun asia tuli julki, olin jo niin rakastunut etten enää kyennyt poistumaan tilanteesta. ja jatkuvasti paha olo kasvaa. miehen vaimo tietää tilanteen, mutta kieltää asian itseltään, joten muutosta ei ole näköpiirissä.

en tiedä enää mitä tehdä, en osaa ajatella mitään muuta miestä kuin tämän. tiedän että hän on itsekäs ja moukka, joten en kaipaa sellaisia kommentteja. tiedän myös että minä olen tyhmä ja heikko kun alistun tähän. olen kaiken tämän käynyt miljoonaan kertaan läpi päässäni, joten pyydän että ette kommentoi sellaisia asioita.

nyt olen vain jo sellaisessa tilanteessa etten enää jaksa, en saa töitä hoidettua, en myöskään ystävyyssuhteita tai kotitöitä. odotan vain jatkuvasti milloin voin taas nähdä miehen. olen miettinyt itsemurhaa, jatkuvasti enenevässä määrin. siksi, koska jos en voi saada miestä omakseni, en näe itselläni mitään tulevaisuutta, ja tätä vuosia jatkunutta piinaakaan en enää jaksa.

kertokaa minulle mitä tehdä ja kuinka voin päästä jaloilleni.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 30.11.2012 klo 08:13

Ensinnäkin, olet varasijalla ja parempaa ei ehkä olekkaan näkyvissä.
Toiseksi, yksikään mies ei ole naisen hengen arvoinen, kaikki ei edes kyynelten arvoisia.
Mutta, jos haluat muutosta, niin muuta pois samalta paikkakunnalta, jos se on mahdotonta, niin vaihda asuntoa, äläkä kerro miehelle mitään.
Sinä voit roikkua löysässä hirressä, eikä miehellä saata olla ajatustakaan teidän yhteisestä tulevaisuudesta, sillä hänellä on vaimo ja kai lapsetkin, ehkä se pankin kanssa yhteinen asunto, tai jo ihan oma ja paljon muuta matkan varrella kertynyttä roinaa, joka pitää erossa jakaa kristillisesti kahtia sen vaimon kanssa ja mikä tärkeintä on se kiiltävä julkisivu, joka pidetään tahrattoman puhtaana. Elintaso laskisi roimasti erotessa.
Oletko ollut miehen kanssa, missään sukujuhlissa, kaverien juhlissa, työpaikan kekkereissä, lasten asioissa ja tapaatteko julkisilla paikoilla? Jos vastaus noihin edes epäröivä ei, niin valitse oma elämä, miehiä tulee vastaan kilometrikaupalla, ei hän ole se ihka ainoa mahdollinen, vaikka nyt siltä tuntuukin.

Käyttäjä ninni5 kirjoittanut 30.11.2012 klo 14:32

kiitos vastauksesta. tiedän että ainut vaihtoehto olisi päästä miehestä eroon. se on vaan niin vaikeaa näiden kaikkien vuosien jälkeen. olen yrittänyt ottaa etäisyyttä, pitää taukoa, lopettaa seksi hänen kanssaan jne, lopulta kaikki yritykset ovat menneet mönkään ja tilanne on jatkunut taas ennallaan. en vaan kykene olla päivääkään etten kuulisi miehestä mitään. paikkakunnalta muuttaminen on mahdollista aikaisintaan kesällä 2014.

miehellä ei ole lapsia vaimonsa kanssa ja he asuvat vuokra-asunnossa. mies myöskin "salailee" vaimonsa olemassaoloa, jopa omilta vanhemmiltaan. minun kanssani hän on useaan kertaan näyttäytynyt julkisesti, ja kulkenut käsikädessä, ja esitellyt sisaruksilleen vaikkakin vain kaverinaan. hän on myös esittäytynyt minun perheelleni, joka luulee meidän olevan pariskunta.

minulle mies sanoo että jättää vaimonsa, kunhan keksii kuinka sen toteuttaa. vaimo on menettänyt kaikki ystävänsä, kun hän on suuttunut heille ja haukkunut kodinrikkojiksi kun ovat yrittäneet puhua tälle järkeä. vaimolla ei siis ole mitään muuta enää jälkellä kuin tämä mies.

vaikka mies lupailee ja pitää minun toivoani jatkuvasti yllä, en silti enää jaksa uskoa että hän tekisi mitään asian eteen. hän on vain tyytyväinen nykytilanteeseen kun saa pitää kahta naista. ja minun on päästävä jotenkin pois tästä piinasta.