Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä

Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 25.01.2019 klo 09:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2019 klo 09:41

Onko teillä kuolleiden omaistenne numerot tallessa puhelimessa?
Mulla on äidin vaikka se kuoli 16v sitten. Just äsken taas sille soitin.

Käyttäjä Jo3l kirjoittanut 25.01.2019 klo 11:03

Mulla joskus oli.
Soittelinki ja ihmettelin asioita. Juuri äitini numero. Helpotus tuli kun poistin numeron.

"Muistoksi niille, joita kukaan ei ees muista
Niille, joiden numerot mä kännykästä poistan"

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2019 klo 14:40

Minä roikun tuossa ei juuri nyt---- että mitä, jos saisinkin yhteyden joskus.
Tyhmyltä tämä itsestäkin tuntuu mutta tarvin kai ammattiapua, että poistasin numeron.

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2019 klo 14:57

maanvaiva kirjoitti 25.1.2019 9:41

Onko teillä kuolleiden omaistenne numerot tallessa puhelimessa?
Mulla on äidin vaikka se kuoli 16v sitten. Just äsken taas sille soitin.

Minulla ei ole, elävät vielä molemmat vanhemmat.
Miltä tuntuu soittaa lapsuuteen päin? Mistä se impulssi tulee, soittaa?
Kelaako sitä mielessään mitä olis halunnut sanoa läheisen eläessä? Tai sitä, mitä olisi vastannut nyt, jos nyt soittaessa olisi ollut elossa?

Käyttäjä Jo3l kirjoittanut 25.01.2019 klo 18:15

maanvaiva kirjoitti 25.1.2019 14:40

Minä roikun tuossa ei juuri nyt---- että mitä, jos saisinkin yhteyden joskus.
Tyhmyltä tämä itsestäkin tuntuu mutta tarvin kai ammattiapua, että poistasin numeron.

Terve.

Mä taisin tehdä silleen että kirjoitin sen varmuudeksi paperille mutta kaikki pois puhelimesta.. En edes ole huomannut milloin paperi on kadonnut. En vielläkään oikeen todeksi usko vaikka siit on kuusvuotta.. mutta mulla helpotti olo kun rupesin vaan käsittelemään. Valokuva nenän eteen ja totesin : Sinua ei enään maanpäällä ole.. siitä se lähti liikkeelle. Rukoilen ja toivon ja uskon että hän on Jumalan luona taivaassa ja päässyt täältä kamaluuksien helvetistä viimein rauhaan ja lepoon.

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2019 klo 10:14

Koska äitini teki itsemurhan, en taida hyväksyä, että se olisi ansainnut rauhan kuolemallaan.
Isän numeroa en muista.

Käyttäjä Jo3l kirjoittanut 26.01.2019 klo 19:18

Moikka.

Haluaisin uskoa ainoastaan sellaiseen jumalaan joka auttaa kaikkia kellä menee juuri niin huonosti että joutuu turvautumaan itsemurhaan. Raamatussa sanotaan että että juuri sorrettuja ja heikkoja autetaan. Kuitenkin siellä on paljon muutakin. Suutun lähes poikkeuksetta kun avaan sen.. kuitenkin joku on varjellut jostain syystä monessa tilanteessa. Miksi?? En ymmärrä? Satuttaakseen lisää? Mun äiti elää mun sydämessä joka päivä.. se numero vaan pilasi sen koska kuvittelin jotain mahdottomia.. en edes tiennyt mitä odotan..

Mene selälleen sänkyyn ja mieti äitiäsi oikeen sydämmen pohjasta.. kaikki mahdollinen mitä tulee mieleen..

https://youtu.be/UD7A7Bs6h6A

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2019 klo 16:37

Minä en kyllä nyt ymmärrä miten raamattu ja usko liittyy mitenkään tähän ketjuun?
Hyi tuota linkin laulua.

Käyttäjä metsänmenninkäinen kirjoittanut 28.01.2019 klo 14:09

En ole poistamalla poistanut numeroita, mutta en lähtisi silti niihin itse soittamaankaan, sillä tiedostan että numerot voivat siirtyä seuraavalle käyttäjälle (näin olen ymmärtänyt ainakin kännykkänumeroiden osalta).

Käyttäjä Joie kirjoittanut 28.01.2019 klo 20:38

maanvaiva kirjoitti 25.1.2019 9:41

Onko teillä kuolleiden omaistenne numerot tallessa puhelimessa?
Mulla on äidin vaikka se kuoli 16v sitten. Just äsken taas sille soitin.

Voiks tästä päätellä, että sulla on ollut hyvin kestäväinen puhelin?

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2019 klo 09:50

No jos sulla on tuollainen päättelykyky, niin voit niin päätellä.