Uuvuksissa

Uuvuksissa

Käyttäjä tanjanen aloittanut aikaan 26.07.2010 klo 19:20 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä tanjanen kirjoittanut 26.07.2010 klo 19:20

Mistä sitä virtaa oikein saa kun vanhat konstit kuten liikunta ei auta? Ennen kuin alotin (taas) Cipralexit paniikkioireisiin, oletin samanlaisen energia-aallon tulevan kuten edelliselläkin kerralla kun lääke alkoi tehota jotta päässä pyöri muutakin kuin pelkotilaa ja pakokauhua, eli palasin tavallaan omaksi itsekseni… Nyt on vaan sangen mielenkiintoinen levottomuus-uupumus -yhdistelmä päällä ja omituisia ajatuksia (onneksi harvemmin kuin 2kk sitten ennen kuin alotin lääkkeet taas…) Paljon on tehtävää (opiskelu ja just nyt siihen liittyvä harjoittelu paperitöineen) mutten jaksa tehdä kuin pakollisen ja senkin kiukkusena kun ei vaan jaksa keskittyä. Muistelen energistä itseäni ja kadehdin ihmisiä jotka menee tuolla ulkona ja elää ns. normaalia elämää.Ehkä tää kuumuuskin tekee osaksi tehtävänsä… en vaan jaksa itteäni tällasena 😝 mistä te ootte saaneet niitä navakoita henkisiä potkuja persauksille??

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 28.07.2010 klo 11:24

Heippa
Tee aina pois kiireellisyys järjestyksessä asiat pois niin se helpottaa ja sitten kun yhden
asian on tehnyt pois niin sitä ei sitten tarvitse enää miettiä.
Joskus asiat pakostakin ruuhkautuu mutta niitäkin hoitelet vaan hiljakseen
pois päiväjärjestyksestä.
Mutta ole varovainen että ei pääse uupumus / masennus iskemään siinä sivussa
sillä se vie kyllä voimat.
Oletko pystynyt riittävästi lepäämään ja nukkumaan???
Sillä jos on kiukkunen jatkuvasti niin kannattaa itse pohtia mistä se johtuu.
Joo kirjoita miten olet jaksanut.??
Kaunista kesää sulle

Käyttäjä tanjanen kirjoittanut 29.07.2010 klo 18:29

Moro volvomies,

taitaa enimmäkseen kiukuttaa tää oma vetämättömyys... Olin vielä kevättalvella tosi energinen ja tein kaikkea ihan omasta halusta, ei ollut "suorittamispakkoa". Kaipa sitten refluksivaivan palaaminen vetäisi mielenkin maahan (tai paremminki paniikkiin; kuten kirjoitin jossain aiemmasta viestissä) ja sen jälkeen on ollu tää ihmeellinen levoton väsymys, keskittymiskyvyttömyys.
Nukun kyllä ihan hyvin ja osaan ottaa rennosti vaikka makoilemalla kirjaa lukien... mutta jossain vaiheessa iskee päähän kaikki mitä pitäis oikeasti tehdä makoilun sijasta ja koulussa deadlinet painaa päälle - oon kyllä aina sanonut että paras inspiraation lähde on viime hetken paniikki 🙂 Nukkuminen on ihanaa; ei tarvitse hetken ajatella yhtään mitään eikä sietää itseään.
Ehkä olen jonkinlaisen irtioton tarpeessa; toisaalta kammottaa lähteä esim. reissuun kun paniikkioireet tekee lääkityksestä huolimatta sitä välttämisreaktiota, mietin liiankin tarkkaan kaikenlaisia omituisia asioita ovatko ne saatavilla/vältettävissä vaikka ihan lyhyelläkin matkalla. Argh.
Barcelonaan meinattiin ukkokullan kans lähtee, varmaan kourallinen rauhoittavia lennolle ei siksi että pelkäisin itse lentämistä vaan suljetun paikan kammo voi vallata. Koneesta kun ei noin vain poistutakaan...
Kesän jatkoja sullekin, lämmintä on ainakin piisannut!

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 03.08.2010 klo 12:57

Heippa
Voihan sitä välillä löhöilläkin ei sitä aina tarvitse touhuta tee vointisi mukaan
kaikkea mistä tulee hyvä mieli ja ahaa elämys.
Se on kanssa hyvä kun nukut hyvin sillä uni on tärkeätä elimistölle.
käy myös ehdottomasti lomalla niin varmasti virkistää ja nautikaa lomasta
tehkää oikein unelma loma.
Mut lomallekin kun lähtee niin ei kannata tehdä tiivistä aikataulua tekee sellaisia
mitä mieleen juolahtaa ja paikanpäällä sit kahtelee mitä on.
Joo kirjoitele miten olet jaksanut.
Kaunista kesää sinulle