uusi pakkoajatusten kanssa, en tiedä mitä ajatella!
Minulle on tullut ihan uutena asiana nämä pakkoajatukset.. Nämä alkoivat ehkä n. 2kk takaperin. Aikaisemmin mulla on ollut kyllä pakkotoimintoja mm. Ovien ja hellan tarkastaminen. Nyt pakkotoiminnot ovat helpottaneet ja tilalle on tulleet nämä ajatukset.
Olen elänyt parisuhteessa saman miehen kanssa vuosia, kaikki on täydellistä. En vaihtaisi pois hetkeäkään yhteisestä ajastamme. Pakkoajatukseni liittyvät siis parisuhteeseen. Lähinnä seksuaalisesti. Saatan saada päähäni, että olen pettänyt miestäni. Tiedän etten koskaan tekisi niin, mutta nämä ajatukset tuntuvat niin todellisilta, että alkaa jo tuntumaan etten edes itse tiedä mikä on totta ja mikä ei.
Yritän ajatella että kyllähän sen muistaisi jos näin olisi käynyt, mutta pakkoajatukset peittoavat järjen täysin. Välillä myös mietin, että jos en oo pettänyt niin miten muka voisin saada tälläisiä ajatuksia päähäni.
Kun ajatus painaa päälle, niin ahdistun täysin. Tuntuu siltä että olisi helpointa vaan sanoa kumppanilleni että olen pettänyt häntä vaikken todellisuudessa ole. Tuntuu, että se olisi ainoa tapa päästä ajatuksista eroon.
Kaipaisin kokemuksia.
Onko jollakin ollut samanlaisia ajatuksia?
Miten pystyn todistamaan itselleni ajatusten olevan vain ajatuksia, eikä todellisuutta?
Kuvitteleeko muutkin jo tehneensä asioita vai liittyykö pakkoajatuksiin yleensä ns. Tulevaisuuden pelko?