Hei! Alan olla välillä todella uupunut. Minulla on flunssaa jatkuvasti, kun yhdestä selviän tulee vähän ajan kuluttua uusi. Joku voisi ajatella, että aijaa vain flunssaa, mutta jatkuva pitkään kestävä flunssakierre todella vie voimat.
Olen puhunut lääkärillekin tuosta flunssakierteestä, mutta ei hän osannut sanoa mitään syytä siihen. Itse arvelen, että saan flunssat päiväkoti-ikäiseltä lapseltani. Työelämässä en itse ole tällä hetkellä, mutta perhe-elämää rasittaa todella paljon kun olen jatkuvasti sairaana ja veto on poissa. Olen niin vihainen näille sairauksille! Lisäksi minulla on pakko-oireinen häiriö, jonka takia olen huolissani ja stressaantunut normaalia enemmän.
En ole ajan kanssa löytänyt sopivaa terapeuttia (olen ollut erilaisilla terapeuteilla), ja ei ole oikein varaa käyttääkään yksityisen psykologin tms. palveluja paljon tässä elämänvaiheessa, kun rahat on välillä muutenkin tiukilla.
Olisi kiva elää normaalia tervettä elämää, mut ilmeisesti joillekin tämä elämä on välillä lähinnä kamppailua. Jo 10-vuotta olen sairastanut tota pakko-oireistahäiriötä ja se on aiheuttanut minulle vakavaa masennustakin, johon jouduin syömään masennuslääkkeitä.
Tiedän, että on vaan jaksettava..perheenikin takia. Mutta ei tämä enää mitään lystiä oikein ole. Jos saisin jotain elämässäni toivoa, niin haluaisin olla TERVE.