UUPUNUT AUTTAKAA MINUA.

UUPUNUT AUTTAKAA MINUA.

Käyttäjä ZzZzZzZzZ.. aloittanut aikaan 03.07.2010 klo 02:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ZzZzZzZzZ.. kirjoittanut 03.07.2010 klo 02:26

ajattelin kirjottaa tänne kun oon kovin peloissani..kun mulla on ollu yli vuojen ajan kova fyysiseltä tuntuva uupumustila joka on ihan joka ikinen päivä kuljen ihan sumus tän takia. )= oon ihan maassa kun en voi iloita mistään kaikki näyttää epätodelliselta ja pää on ihan sekava unelias ja koko kroppani on ihan sairaan raskas ja mulla on tosi unelias ja kamala olo tämämn vuoksi.

Olen käyny lääkärisä verikokeet on ok,lääkäri sanoi että mulla on keskivaikee masennus,mutta en oikein usko kun eihän masentunut halua elää??mä haluan ja pelkään kuolemaa ja tätä uupumusta olen tosi peloissani kun mun lihakset on velton oloset ja heikottaa joka päivä,jopa rappustn ylös nousu on hirmuisen rankkaa,saati kotityöt.en haluaisi nukkua aina vain haluan elää täysillä mut tää uupumus estää.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 05.07.2010 klo 16:17

Heippa
Kyllä yleensä kannattaa lääkäriä uskoa ( ei aina )
Saitko mitään lääkettä???
Onko jaksaminen ollut miten kauan???
Sillä masennus / väsymys on salakalava sillä se todellakin vie voimat ja lamaunnuttaa ihmisen
eli aika paljon sinun luettelemia ongelmia sisältää masennus / väsymys
ja noihin oireisiin kannattaa heti reakoida sillä muuten asiat tahtoo vain ajan oloon pahentua.
Onkos sulla ystäviä / kavereita joille voisit iloja ja suruja jutella???
sillä auttaa varmasti jos ei ole niin hommaa itsellesi tukihenkilö??
sillä nyt et saisi jäädä ongelmiesi kanssa yksin.
Joo kirjoita miten olet jaksanut???
Kaunista kesää sulle