Moi
Mä kärsin todella kovasta fyysisestä uupumuksesta,kaikki on tosi raskasta ihan fyysisellä tasolla,kaikki on ponnistelua jopa keittiöön meno on työlästä tämän ollessa pahimmillaan.
Olen käyny lääkärissä useampaan kertaan, verikokeet ja kaikki tutkimukset on ollu todella hyvät , lääkärin mukaan mulla on masennus,ahdistuneisuushäiriö ja uupumus.
Sen tiedän itekki että kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja ennen tätä uupumusta kärsin kovasta stressistä ja toimintakykyä haittaavasta ahdistuneisuudesta,sitten iski tämä uupumus mikä ei poistu nukkumalla.
Joskus tämä helpottaa ja energia palautuu,joskus kun uupumus menee pariksi päiväksi pois olen todella energinen ja koen hyvää oloa,hyvä olo tuntuu jopa ”liiankin” hyvältä.Ei sitä montaa päivää kestä ja taas olen todella uupunut,raajat on raskaat,on niin kovin unelias ja tokkurainen olotila että on aivan pakko nukkua päiväunet joka päivä.
Kaikki askareet tuntuu niin raskaalta fyysiesti että tuskan hiki tulee jopa siitä joskus kun ajan pyörää.kaupungilla tuntuu että haluaisi lyyhistyä keskelle maata ja jäädä
siihen kun on niin uupunut olo,tuntuu että miten tämän kanssa oikein jaksaa,tätä on kestänyt jo yli vuoden ajan hiukan vaihdellen mutta pääasiassa tää uupumus on ihan joka päivä ollut.
Oon niin väsynyt henkisestikkin tähän jo että ihan itkettää joskus kun olo on henkisestikkin niin voimaton kun fyysisesti ei jaksa mitään.kirjotankin hiukan oireitani mitä mulla on.
-unelias,tokkurainen olo
-hengästyminen pienistäkin askareista
-tuskanhiki/ei aina
-lihastenheikotus/vaihtelevasti
-sekava olo päässä/ei kuitenkaan aina
-vapina
-raskaat raajat
-todella voimakas uupumuksen tunne
-hengen ahdistus
-palan tunne kurkussa joskus
-silmien kuivuus
-ärtyisyys
-epätoivo
-itkuisuus
-mielialan heittelyt/vaihtelevasti joskus olen kyllä tosi tasapainonen
-ajatuksia että miten jaksan tämän uupumuksen kanssa
-kasvojen pistely
-kasvojen hiki
-kun ajan pyörällä jalat on heikot ja voimattomat.
pääasiassa on tämä tosi rankka fyysinen uupumus mikä ei lähe vaik nukun.
miten jaksan tän kans?onko kellään muulla tällasta??