En tiedä mistä alottaisin kun asiaa olisi niin paljon mitkä painavat mieltäni,toivottavasti joku jaksaisi lukea.Olin 18 vuotias kun sain esikoiseni,ihanan tytön,siitä on nyt aikaa viisi vuotta kun esikoisemme syntyi.ensimmäiset 8kk meni hyvin kunnes aloin saada ahdistuneisuuskohtauksia,ja eräänä päivänä en päässyt sohvalta ylös kun jalat olivat niin maitohapoilla,hengästyin pelkästä puhumisesta,silmät kuivasi ja oli mitä oudompia oireita ja niissä oli kestämistä.aloin ravata lääkärissä ja mitään poikkeavaa ei löydetty,esikoisemme otettiin appivanhemmilleni kun en jaksanut hoitaa häntä kun nukuin koko ajan vain,olisin halunnut tehä asioita mutten pystynyt,intoa ja elämänhalua olsi ollut.lääkärit tuputtivat masennus diagnoosia mihin en uskonut enkä usko vieläkään.kunnes aloin odottamaan toista lasta,raskaus meni hyvin,lukuunottamatta sairaanloista uupumusta,synnytyksen jälkeen menin niin heikkoon kuntoon etten jaksanut nousta edes vessaan vaan jouduin konttaamaan vessaan,hiuksia lähti/lähtee,iho kuivaa,silmät kuivaa paino nousee kolesteroli kohoaa maksa arvot on huonontuneet.kunnes aloin lukea kilpirauhasen vajaatoiminnasta,niimpä tajusin että mulla voi olla se koska t4v hormooni arvo oli laskenut koko ajan alas kun sen kuuluu olla yläkolmanneksella.noh,kunnallisen puolen lääkärit ei ota mua vakavasti kun arvot on vielä nipin napin viiterajojen sisäpuolella,mutta monilla vajaatoiminta on vaikka arvot olisikin viitteissä mutta alakantissa.olen hyvin ahdistunut kun en saa diagnoosia vuosia jatkuneeseen sairaanloiseen väsymykseen ja lihasheikkouteen.kärsin myös ahdistuneisuushäiriöstä pelkään kuolemaa kädet hikoaa,olo on levoton ja tuskastunut,huimaa heikottaa jne.olenko ainoo joka kärsii tällaisesta?vuosia jatkunut uupuneisuus on saanut mut masentumaan.kun kukaan lääkäri ei ota todesta..paitsi yksityinen kilpirauhaslääkäri otti ja määräsi koelääkityksen,lääke vauttoi osaan oireisiin muttei kaikkiin.kärsin tästä ja olen tosi epätoivonen,asiaa ei auta etä olen niiiiin ahdistunut ja tuskastunut.☹️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.