Tyttöystävä pompottelee

Tyttöystävä pompottelee

Käyttäjä Psychosis aloittanut aikaan 22.08.2015 klo 21:29 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Psychosis kirjoittanut 22.08.2015 klo 21:29

Mitä tehdä tai onko mitään tehtävissä kun oma tyttöystävä pompottelee ja kaiken pitää mennä hänen pillinsä mukaan? Olenko tossun alla? Alan olla pikkuhiljaa kypsynyt tähän kaikkeen, enkä tiedä mitä tehdä. Tykkään hänestä tosi paljon ja meillä on tosi hauskaa yhdessä mutta alan olla tosiaan kyllästynyt siihen että minun pitää aina olla menossa hänen aikataulujen mukaan.. 😑❓

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 22.08.2015 klo 22:59

Minulla oli joskus samantapainen mutta poikaystävä. Jos en ollut hänen kanssaan 24/7 hän vaati minulta selvitystä missä olen viettänyt ne ajat jotka en ollut hänen kanssaan.

Jos olisin sinä sanoisin hänelle suoraan että: tehdäänkö jotain myös minunkin juttujani ym. Ei nyt ehkä noin mutta kuitenkin niin että asian menee perille.

Tai mikset vaikka yllättäisi tyttöystävääsi jotenkin. Nyt kun on lämmin nin vaikka picnicille tai vaikka leffaan.

Muista sitten että olen sinkku 😀 ( ohjeeni ei välttämättä toimi )

Käyttäjä Psychosis kirjoittanut 24.08.2015 klo 19:55

Myönnän että olen ollut vähän samanlainen kuin poikaystäväsi ja "hiukan" mustasukkainenkin 😳 🤔

Sori että avaudun mutta tänään kävi niin että tyttöystävä "feidasi" minut. Oli edellispäivänä luvannut tulla kylään mutta ei sitten tullutkaan. Tuntuu tosi pahalta sillä käyn hänen luonaan melkein joka ellei joka toinen päivä kylässä ja hän ei monestikaan tule minun luona käymään.. 😞

Yllättäisin tyttöystävän mutta rahatilanne on erittäin huono tällä hetkellä, kun mokasin tän kuun budjetin.. ☹️

Kiitos neuvoista! 🙂🌻

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 25.08.2015 klo 16:27

Psychosis kirjoitti 24.8.2015 19:55

Myönnän että olen ollut vähän samanlainen kuin poikaystäväsi ja "hiukan" mustasukkainenkin 😳 🤔

Sori että avaudun mutta tänään kävi niin että tyttöystävä "feidasi" minut. Oli edellispäivänä luvannut tulla kylään mutta ei sitten tullutkaan. Tuntuu tosi pahalta sillä käyn hänen luonaan melkein joka ellei joka toinen päivä kylässä ja hän ei monestikaan tule minun luona käymään.. 😞

Yllättäisin tyttöystävän mutta rahatilanne on erittäin huono tällä hetkellä, kun mokasin tän kuun budjetin.. ☹️

Kiitos neuvoista! 🙂🌻

Onneksi kuukausi vaihtuu pian! Ehkä tyttöystäväsi jaksaa odottaa! Voihan silti yllättää melkein ilman rahaakin. Onhan kaikenlaisia ilmaisia tapahtumiakin... Ja nyt on kun Venetsialaiset vikonloppjna menkää vaikka yhdessä katsomaan ilotulitusta!