Hei!
Pakko palata tähän samaan aiheeseen...ehkä se jotenkin selittää työkammoakin. Olimme tänään avomiehen kanssa anoppilassa saunassa, jossa on myös miehen siskon hevoset. Pyynnöstä kävin ajamassa yhtä hänen hevostaan kerran. Tiesin että tyttö on tosi tarkka ja niin edelleen, mutta menin kuitenkin. Tänään sain kuulla että varusteet olivat olleet väärissä paikoissa, harjat likaisia jne, eli kaikki mennyt väärin. Vaikka yritin tehdä oikein ,silti meni väärin. Kysymyss ei ole siitä, ettenkö ymmärtäisi häntä. Tottakai tytöllä on oikeus huomauttaa asiasta ja tämähän on vain hyvä piirre. Enemmänkin omasta reaktiostani. Asia vaivaa minua edelleen, itkettää, kurkkua kuristaa, ahdistaa, mieli maassa ja vain tälläisen asian takia!
Tunnen itseni epäonnistuneeksi, huonoksi ja osaamattomaksi, vaikka omaa hevosharrastusta on takana yli 8-vuotta. Sama minä olen tyhmä en osaa en pysty en kykene olo palasi. Kuin tietäisin että itä tahansa aloitan ja yritän menee pieleen, vaikka kuinka kovin ajattelee että yrittää parhaansa. En vain osaa toimia oikein...
Tälläisten samanlaisten ajatusten takia en ole KOSKAAN tuntenut osaavani tai kykenenäni olemaan samalla tasolla muitten kanssa, aina olen tiellä jase hölmä joka tekee huonosti. Toisin sanoen itsearvostukseni on nollassa.
Kerran olin vuohijuustolassa töissä ja siellä en kyennyt tekemään edes asioita, joita teki heidän 7-vuotias tyttönsä. Noh, ehkä tämäkin paha olo menee pois. Oma toimintatapani on yleensä vältellä samaa tilannetta ja lakata olemasta tekemisissä asiaan liittyvien ihmisten kanssa. En suutu, vaan tunnen itseni jatkossa niin huonoksi että tunnen suorastaan pahaa oloa.
noh, tälläistä pohdintaa...pakko oli kirjoittaa koska tuokin pieni asia vaivasi niin paljon. Tytön seurassa en varmaan enää ikinä osaa olla luontevasti. No, se on ainakin varmaa että hänen hevosistaan pidän näppini erossa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?