Työpaikkakiusaajan uhri
Hei! Ajattelin kirjoitella tänne, sillä haluaisin tietää onko kenellekään muulle tapahtunut vastaavaa, tai osaako kukaan neuvoa mitä voisin vai voinko tehdä mitään.
Jouduin 8 vuotta sitten työpaikallani työpaikkakiusaajan uhriksi, joka mm. keksi minusta perättömiä valheita. Määräaikainen työni loppui ja ajattelin, että siihen päättyi kiusaaminenkin. Valitettavasti näin ei kuitenkaan käynyt.
Asun pienellä paikkakunnalla ja entisiä ”työkavereitani” asuu täällä samalla paikkakunnalla. He ovat siitä lähtien levitelleet minusta työpaikkakiusaajan keksimiä hirveitä valheita ympäri paikkakuntaa. Vielä kylän röyhkein ja pahansuopaisin juoruaja, joka ei jätä yhtään tilaisuutta käyttämättä minua mustamaalatakseen, on liittynyt joukkoon. Olen vuosikymmeniä asunut tällä paikkakunnalla ja kukaan ei enää edes tervehdi minua. Kaikki kyläläiset koettavat kartella minua, sillä kaikki uskovat tätä mustamaalausta. Pahat puheethan aina uskotaan.
Olen ollut täysin masentunut. Joka kerta kun olen yrittänyt jollain tavalla puolustautua niin asia on aina mennyt vain pahemmaksi. Rukoilen joka päivä, että totuus paljastuisi.
En saa enää nukuttua enkä pysty syömään. Joka ilta ja aamu muistan tämän asian ja voin pahoin. Itsemurha tuntuu ainoalta vaihtoehdolta.
Miten tällaista voi tapahtua täysin syyttömälle?
Sen ainakin tiedän, että mitään juoruja en koskaan usko kenestäkään. Vaikka miten uskottavasti jotain ihmistä syytetään niin asia voi olla täyttä valetta alusta loppuun.