Työpaikka kiusattu
Hei,
Vaihdoin työpaikkaa n. 2-3 vuotta sitten ja n. vuosi sitten yksi mies täällä töissä otti minut
silmätikukseen,puuttui joka asiaan mitä tein ja arvosteli kaikkea,omituisinta oli se että kehui
mm. vaatteitani ja hiuksiani,ehdotti jopa että saisi koskea hiuksiini. Antoi pisteitä aina kun
kuuli jotain mikä oli hänenkin mielestään oikein tehty ja sitten kun tein häirinnästä
ilmoituksen,käveli rajusti mua päin työpaikan käytävällä. Kukaan ei ole ollut koskaan
näkemässä tai kuulemassa. Vain kaksi kertaa on ollut todistajat ja nyt viime viikolla meillä
jonkun sortin ”välien selvittely” siinä oli tämä mies,esimies,työsuojeluvaltuutettu,henkilöstöpäällikkö ja mä. Mitään ei ratkottu,henk.pääl. totesi moneen kertaan että olemme kokeneet kummatkin asiat omalla tavallamme ja esimies hoki että meillä on tässä nyt jotakin meidän välillä….. niin ja myöhemmin työsuoj.valt. sanoi että meillä on molemmilla peiliin katsomisen paikka ja tangoon tarvitaan aina kaksi.
Tämä mies puolestaan sanoi että voisi haastaa mut oikeuteen,kun kuulemma ensiksi kävelen häntä päin ja sitten kehtaan vielä tehdä ilmoituksen,myönsi vain nämä kaksi asiaa,mille oli todistajat,sanoi että olen vainoharhainen ja kun esimies kysyi,onko syytä olla huolissaan väkivallasta sanoi,että hänellä on oikeus puolustaa itseään ja häntä ei ole ikinä tuomittu mistään….. olen ihan järkyttynyt ja täysin ymmälläni koko asiasta ja siitä että työsuoj.valt. sanoi että jos asioita ei saada kuntoon,jompi kumpi pitää siirtää muualle töihin ☹️ pelkään työpaikkani puolesta.olen ihan turta ja onneton tästä kaikesta