työpaikan kuppikunta

työpaikan kuppikunta

Käyttäjä huawei aloittanut aikaan 08.03.2020 klo 09:05 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä huawei kirjoittanut 08.03.2020 klo 09:05

työpaikalle tuli uusi työntekijä, nuorempi nainen, joka sai sitten 2-3- ihmistä pauloihinsa.  en tajua miksi ne tyypit ikein mielistelee sitä.  mulla ärsyttää tommonen…. onneksi on myös minun vertaisia ihmisiä työyhteisössä. mutta yksi näistä on:   kun ollaan yhdessä taukotuvalla tämä tyyppi ei katso minua silmiinkään, kaikkia muita kylläkin. sitten seura kelpaa kun ei ole muita lähellä,  on erikoinen tapaus. koen kyllä että kaikki muut minusta pitävät mutta 2 on asia erikseen. en ymmärrä mikä niillä on miua vastaaan. vain näillä kahdella tyypillä. töissä on kivaa kun nämä 2 eivät ole töissä, mutta kun ovat niin ankeaksi menee…. saan kyllä voiman niistä hyvistä päivistä kun nämä eivät ole tuolla , teemme 2-vuorotyötä 7nä päivänä viikossa.     tämä uusi on pomottelija ja saa nämä 2 pauloihinsa. toinen on ylensyönyt mielistelijä.pomotelkoot ketä haluaa edelleen, minua ei samanvertainen koulutuksen saanut työntekijä kyllä ala pompottelemaan eikä pomottelemaan