työllistyminen potkujen jälkeen

työllistyminen potkujen jälkeen

Käyttäjä Dirmata aloittanut aikaan 07.04.2014 klo 17:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Dirmata kirjoittanut 07.04.2014 klo 17:52

Hei, onkohan muita jotka olisivat tulleet erotetuksi omasta syystään töistä? Itsellä sellainen tilanne, paineen alla sorruin typeryyteen jonka vuoksi työsopimukseni purettiin heti, eli ilman irtisanomisaikaa yms. Ja ihan aiheesta. En ole mitään katunut enempää elämäni aikana kuin tätä ja kaikki ajatukset pyörivät siinä saanko enää milloinkaan töitä mistään. Taloudellinen tilanteeni on muutenkin täysi katastrofi, työtä olisi ihan välttämättä saatava että edes jotenkin selviäisi.

Käyttäjä Pellehermanni kirjoittanut 23.04.2014 klo 00:13

Itse lukuisia kertoja lopettanut työsuhteita omasta tahdosta ja omasta syystä. Kyllä sinä töitä löydät varmasti. Kaikki riippuu oikeastaan omasta aktiivisesta työnhausta. Jos jaksaa lähetellä hakemuksia ja kymmeniin eri paikkoihin ja soitella perään jne. niin joku varmasti tärppää, mutta kyse on tottakai siitä mikä itse kullekin kelpaa sitten ja käykö monen eri alojen typaikat. Itse joskus jaksoin olla aktiivinen. Olen kuitenkin sen verran uupunut elämään että olisi kova halu lopettaa työt kokonaan tässä. Mutta sulle toivon tsemppiä työnhakuun.