Työhön ongelmitta!

Työhön ongelmitta!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 14.09.2021 klo 18:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 14.09.2021 klo 18:01

Haluaisin työhön ongelmitta, kunnes voin olla varma siitä että viitsin tehdä työtä! Minulla on ongelmia iän, ulkonäön, käytöstapojen kanssa! Voisin sanoa etten ole ihanne työkaveri, alainen, enkä tulevan elämän kumppani. Ehkä työllistymiseni vain venyy tulevaisuuteen, kunnes ole vanhuuseläkkeellä!

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2021 klo 13:40

Olen alakuloinen, avuton, epätoivoinen, epävarma, haikea, hermostunut, huolestunut, hämmentynyt, hätääntynyt, järkyttynyt, katkera, kyyninen, pettynyt, rasittunut, riittämätön, stressaantunut, toivoton, tuskastunut, tyytymätön, uupunut, vaivaantunut, velvollisuuden tunteesta ja väsynyt ainaiseen raha pulaan.
Alemmuus, anteeksiantaminen ja anteeksisaaminen ovat minulle vieraita.
Arkuus, arvokkuus, avuttomuus, epävarmuus, haaveellisuus, haikeus, hellyys, hengellisyys, huvittuneisuus, intohimot, ilot, kaipaus, kiintymys ja hyväksynnän hakuisuus, antavat oikeat mittakaavat rakkauselämääni ja hyväntuuliseen innostuneeseen hyvään oloon.
Hylätyksi tulemisen tunteet kohtaan mieluiten häpeän ja pelkojen kanssa rinnatusten.
Ihmeissään olo, ikävä, inho, ivallisuus, jännitys, kaipaus, kateus, katumus, kauhu, kiihtymys, kiinnostus, kostonhalu, kyllästyneisyys, kyynisyys, kärsimys, loukkaantuneisuus, levottomuus, masentuneisuus, mustasukkaisuus, nolous ovat oikeudenmukaisia, tai epäoikeudenmukaisia pelkoja ja luovat mielipahaa ja pahaa oloa.
Pettymys, pitkästyneisyys eli ikävystyminen ovat monien monimutkaisten asia yhteyksien aikaansaamia.
Nöyryys, pätevyys, rasittuneisuus, rauhallisuus, rentous, riehakkuus, riemu, riittämättömyys, rohkeus, sisukkuus, sinnikkyys, sukupuolellisuuden eli seksuaalisuuden tunteet, suru, suuttumus, syyllisyys, säikähdys, sääli, toiveikas toivottomuus ja turhautuminen työnhakuun ja tuskastunut tyytymättömyys vapauden ja varmuuden saamiseen mahdollisesta työstä.
Nyt olen kamalan vaivaantunut ja ärtynyt.
Nyt olen kamalan vaivaantunut ja ärtynyt.

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2021 klo 09:57

Ensi viikolla pitäisi tulla ilmoitus pääsenkö työhön vai en. En jaksa uskoa omiin mahdollisuuksiini, mutta toivon pääseväni työhön.

Käyttäjä sheepl3 kirjoittanut 26.09.2021 klo 11:44

toivotaan parasta

mielettömän hienoa että jaksat yrittää 🙂

🐏

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2021 klo 15:48

Toivottomuus alkaa vallata mielialani. Ehkä olen vain liikaa työnhakijoissa. Ehkä tarkoitus on palkata joku nuorempi henkilö, tai enemmän työtä tehnyt henkilö.  😂😴