Hei.
Ensimmäistä kertaa täällä.
Pitkä juttu hyvin lyhyesti kun en pitkää viestiseinää jaksa ryhtyä kirjoittamaan.
Yritin itsemurhaa maanantaina ja päädyin sen johdosta ensiapuun. Pääsin pois sieltä sillä ehdolla etten mene kotiin ( koska asun yksin ) vaan että menen suoraan vanhempieni luokse, tai jonkun joka voisi minut majoittaa edes yhdeksi yöksi. Joten menin vanhempieni luokse jossa edelleen olen.
En saanut mitään varsinaista apua koska en ollut psykoottinen.
Olen 16 vuotiaasta lähtien ollut viiltäjä ( olen siis nykyään aikuinen. Eli yli 21v ) mutta maantaina halusin että kaikki vaan loppuu.
Mutta kun ei loppunut niin nyt olen vieläkin tyhjempi kun sitä ennen. Haluan jatkaa siitä mihin jäin.
Tämä ei ikinä lopu -ei ennenkun saan itseni hengiltä. Lääkärit tietävät tämän. Paljastin heille sen verran kun juttelimme.
En ole puhunut tästä kotona mitään koska kun 16v joudun ensiapuun, sain hirveät syyttelyt niskaani. En kaipaa sitä draamaa enää. Minulla ei ole ketään jonka kanssa puhua. Kaverit eivät enää pysty jatkamaan mun kaverina, kun on liian raskasta katsella sivusta minun touhuja. Kävin kunnallisessa ilmais terapiassa Tammikuusta – Kesäkuuhun, joka päättyi siihen kun paikka meni kesäksi kiinni. Tapasin lääkärin ( psykiatrin ) 3 kertaa ja itse terapeuttia kerran 3-4 viikon välein. Kaksi kertaa viilsin itseäni terapiakeskuksen vessassa, terapian jälkeen. Toisella kerralla jäin kiinni jolloin psykiatri vain käski minun poistua ja uhkasi lähettää vessan siivouslaskun perääni. Kolme viikkoa myöhemmin kun menin sinne uudestaan, paikalle oli tuotu jostakin vartija ( jota siellä EI KOSKAAN ollut aikaisemmin ) ja joka käveli minun perässäni. Ei psykiatri ole kysynyt jälkikäteen että miksi tein mitä tein.😞
Psykiatrini sanoi että tarvitsisin ehdottomasti Kelan terapiaa mutta josta olen kieltäytynyt kun en näe sitä tarpeelliseksi. Se näet ei olisi estänyt itsemurhayritystäni joita minulla on tililläni nyt kaksi kappaletta. Sosiaalityöntekijäni on samaa mieltä- että olen välittömän kriisiavun tarpeessa.
Itse olen nähnyt omin silmin kaksi itsemurhaa elämäni aikana joten on vain luonnollista että päädyn itse samaan ennemmin taikka myöhemmin. Uskon että se on väistämätöntä.
Asunto jossa asun on täynnä kuivuneita veritahroja ettei sinne voi ketään kutsua.
En jaska- olen väsynyt.
En juo-enkä käytä muitakaan päihteitä. Olen ihan raitis ihminen. Eikä minulla ole lääkitystä. Olen niistäkin kieltäytynyt. Haluan vain tuhota itseni- Täydellisesti ja absoluuttisesti.
En varsinaisesti kuule ääniä- vaikka välillä kun makaan yöllä sängyssä niin olen erottavinani puhetta. Se hyvin hiljaista mutta samalla hyvin rauhoittavaa. Kun kuuntelisi radiota mutta tulee sisältäpäin. Kaipaan noita ääniä- kun ovat ystävällisiä ja en silloin tunne oloani yksinäiseksi. Puhe ei tule naapuri asunnoista. Olen kokeillut. Kuulen sitä välillä kun olen vahempienikin luona ja he asuvat omakoti-talossa.
En edes tiedä miksi kirjoitin tänne. 😞
Olen pahoillani kun haaskasin aikaasi.😞