Tuntuu että pää räjähtää

Tuntuu että pää räjähtää

Käyttäjä Jasuuuu aloittanut aikaan 27.09.2023 klo 16:59 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jasuuuu kirjoittanut 27.09.2023 klo 16:59

Olen jatkuvasti ahdistunut. 
Menin sitten ulos tai olen omassa kodissani. Ulos ja ihmisten ilmoille lähtiessä mietin jatkuvasti mitä ihmiset minusta ajattelevat, käyn läpi kauhuskenaarioita kuten vaikka sillan romahtaminen, kolari, joku hyökkää kimppuun tms. Kotona ollessa olen jatkuvasti ahdistunut ötököistä ja että ne valtaavat asuntoni, joku murtautuu kotiini, syttyy tulipalo jne.

Ötököistä, jäytiäiset joita on ollut parvekkeella ovat yrittäneet tulla sisälle asti ja aina välillä niitä näenkin makuuhuoneessa. Tiedän toki että ne ovat harmittomia mutta ajattelen koko ajan sitä missä niitä on ja näiden näkeminen sisällä on myös aiheuttanut ahdistusta myös muista ötököistä joita kotona voisi olla. 
Kuvittelen jatkuvasti että minulla on turkiskuoriaisia tai joitakin muita ötököitä joka paikassa. 

Nämä jäytiäiset ovat myös aiheuttaneet minulle sitä että olen luopunut jo puolesta omistamistani tavaroista. Haluan luopua vain kaikista mitä omistan jotta voin olla varma että tavaroissani ei ole ötököitä ollenkaan. 

Samaan aikaan myös joudun hoitamaan isoäitini asioita jolla on ilmeisesti alkava muistisairaus, joka vie omaa aikaa todella paljon. 

Tuntuu,että olen kaiken kanssa yksin. Psykiatri aika toki on tulossa laitan jälkeen, jossa ehkä saa selvyyttä diagnooseihin tms, mutta pitäisi raahautua labroihin ensimmäisenä