Tunnen itseni yksinäiseksi

Tunnen itseni yksinäiseksi

Käyttäjä Yh-40äiti-3-teinille aloittanut aikaan 19.10.2017 klo 14:17 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Yh-40äiti-3-teinille kirjoittanut 19.10.2017 klo 14:17

Olen iloinen, ulospäinsuuntautunut, rempseä ja mukava ihminen. Minulla on teini-lapset. Olen kasvattanut lapseni yksin. Erosta tulee 10 vuotta.
Olen työelämässä. Minulla on kavereita ja ystäviä. Mikä siis on huonosti?
Ystävillä ja kavereilla on perheet joiden kanssa viettävät aikaa ja harrastavat.
Teinit menevät omia polkuja.
Mä vietän kotona vapaa ajat yksin. Yritän aloittaa harrastusta, jota käyn kokeilemassa kerran kaksi. Sitten en enää jaksa, vaikka olisi mukavaa. Tarvitsisin siihen ystävän kenen kanssa touhuta.
Olen etsinyt miestä, käynyt treffeillä. Mutta huonoa en huoli ja toivoisin että tulisi ihastuksen tunteita. En väkisin suhdetta halua tehdä. Ja olen huomannut ettei miehet nää vaivaa naisen eteen. Jos ei käy kahvi silloin kun mies ehdottaa, niin toisen kerran ei enää ehdota.
Miehet tykkää seurastani. Mutta vain ystävänä. Kun löytävät naisen, niin jään.
En ole lihava, en laiha. Mutta hiukan varauksellinen, koska en luota.
Haluaisin matkustaa ja harrastaa. Mutta yksin masennun. Ja en pysty tekemään mitään.
En usko että olen tämän asian kanssa yksin. Mutta vastaan ei ole tullut samanlaista.
On sinkkuja jotka tykkää olla yksin. Eivätkä halua seuraa vaikka lenkille.

Käyttäjä Yh-40äiti-3-teinille kirjoittanut 21.10.2017 klo 22:29

Ilmeisesti olen yksin asiani kanssa 🙂👍 harmi etten saanut ketään kenen kanssa vaihtaa ajatuksia ☹️

Käyttäjä Suvituulikki kirjoittanut 02.11.2017 klo 10:26

Yksinäisyys vaivaa minuakin. Olen eronnut ja lapseni ovat omillaan. Tyttäreni käy viikottain luonani, ne hetket olen iloinen ja jaksan touhuta. Käyn töissä, enpä paljon muuta teekkään. Olen vaan kotona yksin, enkä saa oikein tehtyä mitään. Minäkin toivoisin kaveria harrastuksiin ja varsinkin matkusteluun. Haluausisin reissata, mutta minulla ei koskaan ole ollut kaveria siihen hommaan. Ex ei ollut halukas lähtemään mihinkään.

Käyttäjä Tunnusx kirjoittanut 02.11.2017 klo 19:14

Olen kohta viisikymppinen mies. En juurikaan ole seurustellut kun aikaisemmin jouduin lähes paniikkiin kun jouduin naisten kanssa tekemisiin. Nyt ei enää niinkään mutta kun olen ruma, läski niin ei kukaan juurikaan kiinnostu. Se on ainakin että olen ollut niin kauan yksin että arvostaisin suhdetta yli kaiken enkä ikinä voisi pettää. Toisaalta taas en hevin voisi luottaa naiseen jotka tuntuvat olevan aika juoruämmiä joka ikinen.