treenihullun ajatuksia
Vaihdoin tänään toistaiseksi elämäni suuntaa. En paljasta tässä miksi. Olen vain kirjoittanut ja kirjoittanut. Sisimmässäni tosiaan nauran sille kaikelle turhuudelle, mitä tämä nyky-yhteiskunta on täynnä. Ihminen kait joskus sitten ajetaan niin nurkkaan, kun sanoo ei jaksaakseen. Kun se kiltti tyttö, joka aina on miellyttänyt muita ja yrittänyt parhaansa vihdoinkin päättää valita oman tiensä, se jakaa ihmiset. On ihmisiä joiden kanssa voit jauhaa bullshittia hienot kuteet päällä lasillisella. Mutta entäs sitten, jos ihminen toteaakin, että säilyäkseen hengissä sanoo joskus päin naamaa sen mitä ajattelee kaikenmaailman turhan tärkeistä näyttämöistä. Mutta joo ei, eihän taiteilijasielua koskaan tajuta. Yritän olla täsä yhteiskunnassa normaali. Urheilen itseni välillä tämän normaaliusvatimuken takia hulluuden partaalle. Mutta salillakin mittaillaan. Minä olen mittaillut itseäni 38 vuotta tämän yhteiskunnan mittapuilla. Tänään sanoin goodbye jokaiselle asialle, joka on sekoamispisteeni raja. Meillä kaikilla on rajamme. 4 tuntia yöunta takana. Huomenna pitäisi astua pärjäävän naisen rooliin. Minä myönnän, että nyt lähden yöunesta. Riittääkö tämä kirjoitus todisteeksi siitä, että olen normaali? Mitä se on loppujen lopuksi? Minun ongelmani on se, että en aina jaksa roolinäytelmiä. Minä oikeasti tarvitsen yöunta.