Minä olen yksinäinen 36-vuotias nainen. Minä haluaisin perheen, haluaisin olla jollekin ihmiselle tärkeä. En tiedä miksi minusta on tullut tällainen katkera ja ihmisiä karttava, omissa oloissa viihtyvä. En aina vapaapäivinä jaksa edes pukea päivävaatteita päälleni tai tehdä ruokaa. Kodin siivoaminen on tuskaa. Saatan suuttua pölynimurille kun se jää jumiin tuolin taa eikä liiku. Mitättömiä asioita ja usein itsestäni johtuvia, mutta silti niin ärsyttäviä, että kirosanat lentää.
Olen seurustellut ja ollut kihloissa (mies petti niin erosimme), viimeisimmästä suhteesta on 6 vuotta aikaa. Olen myös luonteeltani puhelias ja iloinen, tai sellaisen kuvan minusta vieraat ihmiset saavat. Välillä vaan tuntuu onko elämälläni mitään merkitystä. Olen ainoa lapsi, joten verisiteitä sukulaisiin ei ole, vanhemmat ovat täysin avuttomia kun heille joskus itkien soitan. Teen tämän vain kun kaikki tuntuu erityisen pahalta.
Minulla on myös hyviä ystäviä, mutta he asuvat eri puolilla Suomea. Täällä missä asun minulle ei ole ketään, vain muutama töiden kautta tullut tuttava. Syytän myös osittain tämän maakunnan ihmisten luonteita siitä, ettei täällä ystävysty, mutta ei sekään ole syy tähän kaikkeen toivottomuuteen. Täällä olen niin yksin. Viihdyn itsekseni, mutta liika on liikaa.
Pidän työstäni, mutta olen alkanut etsiä töitä lähempää ystäviäni. Tuntuu töiden löytyminenkin olevan kiven alla, kun en ihan mitä tahansa halua lähteä tekemään. Mietin myös, että ratkaiseeko muutto tätä toivottomuuden tunnetta, olenhan senkin jälkeen edelleen yksin. Mutta jos edes joskus näkisi jonkun ystävän.
Haluaisin vaan tuntea olevani rakastettu. Onko se liikaa pyydetty?