Toivottavasti parempaa uuttavuotta
Samanlaista epäilen sen kumminkin olevan, mitä nyt maailma menee aina vain hullumpaan suuntaan.
Miten vuosi vaihtui?
Itse olin jo nukkumassa ja heräsin siihen kun puoliltaöin paukkui kuin sodassa. Unenpöpperössä sitä muutaman minuutin katselin ja menin uudelleen nukkumaan. Eipä sillä niin väliä kun ei juo alkoholia ja ei oikein rohkeuskaan riitä mennä yksin minnekään. Hiukkasen se masentaa kun perheelliset ja muut juhlii kun itse on yksin mutta alkaa tähän tottua. Nuorempana se oli vaikeampaa ja piti aina töissäkin valehdella että oli ollut jossain kapakassa kun ei kehdannut sanoa että oli yksin kotona.
Aikaisemmin, olikohan se jotain kahden maissa päivällä katsoin Periscopesta kun joku lähetti live kuvaa Melbournesta kun siellä vaihtui vuosi. Äsken katsoin myös kun Times Squarella vuosi vaihtui eli oli sitä jollain lailla mukana. Muuten tavallinen päivä, yö muiden joukossa paitsi että pitää muistaa että nyt on 2017.
Itselläni on tuo unirytmikin niin erilainen kuin muilla. Menen nukkumaan seitsemän maissa, joskus aikaisemminkin ja heräilen kahden, kolmenmaissa ja ylös nousen ennen neljää. Unipillereitä silti käytän kun muuten en nukkuisi ollenkaan. On semmoinen tunne kuin aivot olisi kone joka pyörii aina vain kun joku on vienyt pysäytinnapin. Silti rupeaa aina ahdistamaan iltaisin jotta on pakko mennä petiin. Pedissä on ikävä olla tunteja kun ei nukkumatti tule ja kaikki ahdistava rupeaa hiipimään mieleen kahta kauhiammin.
On sitä hullu nykyään ja taas tuli höpötettyä mutta jotain tekemistä tämäkin. Suurin osa ihmisistä taitaa olla tullut vasta kotia vähän aikaa sitten ja nukkuu. Eipä ole ainakaan krapulaa itsellä jos jotain hyvää tästä hakee.