Oon tässä jo usemman kuukauden haaveillut että rupeasin kasaamaan palapeliä, mutta koskaan ei ole ollut aikaa siihen, mukamas, niin mihin se aika oikein menee.,. kun tuntuu että ei mitään muuta tee kuin on vaan kotona ja istuuu koneella. Kämppä on ihan hirvityksen kauhistuksen näköisenä kun ei jaksa ruveta siivoamaankaan. Mutta tänään sain se palapelin kokoamisen aloitettua ja ihan törkeen hyvin meni aika, ja huomas että pääs jollekkin lapsen omaiselle tasolle, ja alko sitä kautta kaupailemaan vanhoja asioita. Mihin ei oo enään paluuta, niitä hyviä juttuja.
Kuinka meillä kävi aina kauheesti kavereita ja tehtiin sitä ja tätä ja tuota ja nyt mä istun täällä kotona lauantai ilta ihan yksin koeten palapeliä. Tämäkö sitä elämää on?! Tuntuu että mä jätän elämättä. Aika menee vain töissä ja töiden jälkeen oon niin väsynyt että ei jaksa enään mitään tehdä. Ensitset kaveri saavat uusia hienoja autoja synttärilahjaksi, toiset reissaavat ympäri maailmaa ja mä istun täällä kotona ihan yksin.
Tuli vaan jotenkin voi mua parkkaa olo, miks kaikkilla muilla on kaikkee, mutta mulla ei oo mitään. Miks sillä on sitä ja tolla tota. Mutta sitten tajusin et mitä se oikeesti auttaa että mä surkuttelen tätä mun tilannetta,, voi voi raasua, kun sulla ei oo sitä mitä muilla on vaan oikeesti saan olla iloinen siitä että oon hengissä. Koska esim. tämän yksi kaveri, joka sai auton niin sen äiti on kuollut tässä muutamia vuosia sitten. Oon ehkä ollut hieman kateellinen sille kun sillä on kaikkea menestyy koulussa ja on sitä tätä ja tuota. Mut hei oikeesti. Sillä ei ooo kuin toinen vanhempi enään. Mulla on sentään molemmat ja kattoo pään päällä töitä , rahaa kaikkee miksi mä sitten vain valitan?"!!!! Koska mun pitäis nautti tästä mitä mulla on löytää niitä positiivisia juttuja mun elämään, mistä olla oikeesti ylpeitä.
Mutta ei saa mennä liian ylpeeksi koska huomaan että jos osaan jonkun juttun tai tiiä, niin kattelen väghän toisii nenen varatta pitkin en mitks sä taukki et osaa tota.. Mutta sehän kertoo vain että mulla on huono itsetunto. Mutta ensin mun pitää jättää ne oman elämäni paskat pois ja lopettaa se murhehtiminen. Vaikka mulla ei oo kauheesti ystäviä, niin on mulla ainakin muutama jonka kanssa voin puhua, ja olla yhteyksissä. Vaikka elämä onkin mua päähän potkinut niin aina sieltä mudasta voi nousta ylös, hei en enään saa kuitenkeaan niin pahoja paniikki kohtauksia kun joskus mikä on aivan mahtava fiilis.
Ja kun alan huolehtii tosta liikkunnansta ja syömiseesta hieman enemmän. ei joka päivä herkkuja niin ovu musta tulee niin upea leidi.. 😉 Ja kun vähän viellä investoi noihin vaatetus puoleen niin siinähän sitä on jo.. Ja niin korjaa oman jälkensä eikä anna kämpän muodostua sikolätiksi.. Monta hyvää tavoitettta kuinka päästä käsiksi uuteen elämään.. 🙂 Ja mä tiedän että siihen on mahdollisuus jos mä itse vain haluan.. 🙂