Thaimaan kaikki lentokentät suljettu!

Thaimaan kaikki lentokentät suljettu!

Käyttäjä mustapiä aloittanut aikaan 07.12.2008 klo 19:59 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mustapiä kirjoittanut 07.12.2008 klo 19:59

Olin 25.11 tiistaina Chiang Maissa , jonne sain Suomesta ystävältani viestin ,että Bangkokin lentokenttä on suljettu .Minulla oli lento sinne seuraavana aamuna 26.11.
Mitään tietoa ei saanut keneltäkään paikalliselta .Tunti tunnilta tuskallisena , piti odottaa ,pääseekö lentämään millekkään toiselle Thaimaan kentälle !! Asuin Pattayalla ,jonne minun oli päästävä 26.11. Pääministeri oli tullut ko.päivänä Chiang Maihin ja samana päivänä oli siellä murhattu vastarintaliikkeen radioaseman isä .Läksin yö-bussilla Bangkokkiin ( matka kestää 11 tuntia ) , jonne menosta paikalliset varoittelivat .N.2 tunnin ajomatkan jalkeen aseistautunut poliisi tuli sähkölamppu kädessään tarkastmaan meidät . Vaatien kaikilta henkilöllisyyspaperit ,paitsi meilta muutamalta valkoihoiselta matkustajalta .Teiden varsilla poliisit pysäyttelivät autoja monta kertaa . Minua peloitti , kestin jotenkin sen pelkoni .Kuulin ,etta ulkomaalaiset ovat motissa Thaimaassa ,kukaan ei pääse pois maasta pois eikä maahan !! Puhuttiin ,että ulkomaalaisten pitäisi antaa henkilötietonsa suurlähetystöön mahdollista evakoimista varten . Olin jossakin oudossa olotilassa , hain vain tietoa netista ja paikallisista lehdistä ,mistä on kyse , en pystynyt näkemään mitään ,mitä ulkopuolellani tapahtui …Onko täällä joku toinen ,joka oli Thaimaassa ,kun kaikki lentokentät suljettiin ? Kuinka koit sen ? Mikä mulla on , kun oloni ei ole normaali ?