Terveydenhuollon organisaatioiden vastuusta

Terveydenhuollon organisaatioiden vastuusta

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 25.03.2011 klo 09:53 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä White princess kirjoittanut 25.03.2011 klo 09:53

Hyvin ikävää, että nyt tapahtui niin, että minut ns. ajettiin tähän palveluun, koska eräs terveydenhuollon organisaatio ei suostunut ottamaan vastuuta päätöksistään. No, tälle ei enää mitään voi, mutta mielipiteensähän aina voi esittää. Riippumatta siitä, kuka tai ketkä ovat tehneet päätöksiä, niin asiat voisi kyllä hoitaa fiksumminkin. Vastuusta ei voi noin vain vetäytyä. Silloin kyllä kannattaa miettiä ihan alan vaihtoa, jos kukaan organisaatiossa ei kykene hoitamaan asiakkaan asioita enää korrektisti, vaan ajetaan tälle julkiselle kanavalle. Itse en olisi halunnut tällaista ratkaisua, mutta tähän päädyttiin. Itse ehdotin muita korrektimpia ratkaisuja. Jäi kyllä mieleen, miten tällaiselle kanavalle voi päätyä. Hyvin ikävää… No, organisaatiohan kertoi tällä tavalla vain siitä, että ei oikeasti kovinkaan paljon välitä, vaan todellakin voi häpäistä maineen. En minä itse olisi tälle kanavalle halunnut päätyä… Mutta sujuvaan yhteistyöhönhän tarvitaan aina niin monta ihmistä, kuin päättäviä ihmisiä on. Kertoo kait todella vakavista organisaation sisäisistä konflikteista, joihin kannattaisi hakea jo ihan oikeasti apua…