Kiitos vastauksesta NA. Minulle eilinen livekeskustelu oli aika kovapaikka vaikka halusin olla mukana ja ehkä lopptulos sitten onkin hyvä. Kun ainaki joki asia selvisi.
Minä luulen, että minun on aika lopettaa terapia. Minä en jaksaisi enää velloa lapsuudessani vaikka sitten toisaalta on monia asioita mistä haluaisin puhua. Minulla nousee esiin pieniä kysymyksiä ja just sillojn kun ne tulee mieleen, pitäsi olla joku keltä kysyä. sitten, jos vasta parin päivän päästä on terapia, ei se kysymys ole pinnalla enkä sitä kysy.
Eilen kun oli nopeaa puhetta kuolemisesta, tuli mieleen vaikka mitä. Mutta sitten tuli myös mieleen, että jos tuon sanoisin, se olisikin vainajan häpäisyä. Minä en äitiä hirveästi kunnoittanut silloin, kun se eli. eikä myöskään se minua. Nyt minä luulen, kun olen edistynyt aika tavalla käyttäytymiseni suhteen ja myös opinnoissani, että minun äitini voisi minua kunnioittaa tai tarkemmin sanottuna voisi äiti olla minusta ylpeä.
Vastavuoroisesti tuntuu taas, että minäkin voisin äitiäni kunnoittaa sen verraan etten mitä vaan paskaa siitä puhu.