Hyvä kun pääsit terapiaan🙂👍
Sä voisit yrittää sossusta hakea niitä laskuja, kun sulla on kuitenkin on se päätös.
Monesti oon miettiny tota samaa, mut sä voit yrittää sopia niitä terapia aikoja vaikka iltapäiväks, ettei tarvis mennä enää töihin.
Mä kans itkin, olin ihan väsyny, päätä särki terapian jälkeen, se vaihteli.
Joskus mä meninkin töihin/kouluun, mut en jääny selittelee kelleen ja eikä kukaan ees huomannu että olin itkeny, ihmeellistä, mutta sitä varmaan ei itke kuitenkaa nii paljoo että se näkyis. Voit vaikka sanoa, että sulla on kuivat silmät tai roska silmässä tai oot vaikka allerginen sun ripsarille😉
Kerran kun menin töihin iltavuoroon, luultiin että mulla oli krapula kun silmät punotti. Sanoin että en kyllä itte oo huomannu mitään, mutta mulla on kuivat silmät, se oli kyllä ihan tottakin. Mä laitoin harvoi terapiaan ripsaria, ettei se levii jos itkee.
Mutta ei kenellekään kuulu toisen asiat, eikä sun tarvi kertoa. Ja mun mielestä voit sanoa senkin, ettei se kuulu sille kyselijälle ja kaikilla on huonoja hetkiä.
Mut muista että se on vaan sun parhaaks se terapia, mee sinne ja käsittele kaikki pois🙂🌻
Ja terapeutille kun kerrot, se voi ehkä kysyäkin, mihin aikaan toivot terapiakäynnit.
Mä kävin alkuviikosta tai keskellä viikkoa, kun oli virtaa käsitellä asioita, tulin kotiin ja nukuin päikkärit jos oli ollu raskas kerta. Sit ehkä illalla vähäks aikaa ulos tai jotain mukavaa tekemistä, vaikka meet kahville sun ystävän kanssa jne.
Jotain vastapainoo sille. Tai sit saat luvan kanssa vaan olla.
Tsemppiä sulle, kerro miten on lähteny käyntiin, sä pärjäät kyllä🌻🙂🌻